2009年7月21日 星期二

姊妹情

早前為了姊妹裙心煩了一陣子...聽晚就去揀衫度身了...我發覺至緊張o個個係我...因為自己諗左好多好多問題出黎...其實都未發生...只係我自己在想多了......


經過一輪討論...顧慮到幾位姊妹唔想著短裙...所以最後都達到共識...著長裙~~


先前一直怕伴娘唔鍾意著長裙...堅持要著短裙...一直都唔敢向她提出各人的意思...可能亦因為已租了一條長裙給她...而佢當日身份係特殊點...反而佢著長短都無大影響~~ 所以係決定晒...仲要係佢打電話比我先再問佢的意見...出奇意外地...佢話長短也沒所謂 @@~~ 而且佢話如果係長裙就唔駛做多條比佢了...反正佢覺得租o個條個款都幾靚... 佢既答覆令我好意外...其實無論點解變化都好...好感激佢既體諒.....


始終同佢都係好多年既朋友...朋友相處當然會有爭執的時候...其實我幾鍾意同佢相處既方式...唔鍾意就會發晒出黎唔會放響心內...bi li ba la激動過後就無野...不過我地唔會係鬧交既...亦唔會記在心內...所以我地既感情屬於細水長流......


而且佢為左我呢個婚禮...都出過不少力...陪我去睇衫試衫試妝...買野傾野...有時甚至請假陪我去...比左好多意見比我...一直都無乜怨言...換轉係我都未必做得到.....不竟要花很多時間及精神.....


早幾日...佢問我而家有咩搞緊...我話比佢聽買左d絲花準備 DIY 襟花 & 手花...佢話比我聽學過下...不如去我屋企一齊搞...其實有時我會比佢無咁細心...佢話一齊搞可以快D完成...咁多野搞要有人分擔下... 聽到呢番說話...好開心...好感動......


之後再傾下當日既流程...佢同我一齊分析分配人手既問題...算係有個初稿了... 同佢又變得好似以前咁有商有量.....大概先前因為搞婚禮的事令我們疏離了...我也發覺自己變得多愁了...太多野去想...去顧慮了...變得不似以前般爽快開朗...有時怕會煩到別人...變得唔敢開口請人幫忙...成日認為婚事應該唔好煩到人...請人來高高興興吃一餐就可以了!!  變得令自己好大壓力...驚搞得唔好...驚呢樣...驚o個樣...變得每事都猶豫不決...解決不了就去逃避...甚至乎在發自己脾氣......發忟憎......發花顛.....


原來姊妹就是姊妹...總在某些時候會扶上你一把.....


***


上個星期某一晚...看到電視播放既 "  霎時感動" ...故事講述有三位好朋友C, D, E去海邊玩...阿C 同阿D突然因為某件事發生左爭執...期間阿D推左阿C落地...阿C一聲不響就在沙上寫上 : " X 年X月X日...阿D在這沙灘推倒我在地上..."  阿D看到阿C寫了這一番話...覺得阿C好小器...咁少事都要記住?!   好嬲就走左去...阿E勸阻亦無效...


無幾耐阿D望見阿C被大浪衝左出海正在掙扎...阿D諗都唔諗...忘記左佢地還沒和好...即刻跳落海救番阿C...


阿C上岸後...一言不響就拿了一塊石仔...在大石上刻上 : " X年X月X日...阿D在這海中救了我一命... "  呢個時候阿E再忍唔住問阿C...點解你剛才在沙上寫低阿D推倒你既事...?!現在卻在石中寫佢救你既事呢?!


阿C就話比阿E聽...朋友爭執在所難免...將唔好既放響D容易被風吹走既地方...好快就會唔記得...唔好放唔好既野在心上...


而朋友對你好既...就要放在一處唔容易被風雨破壞的地方...要好好地記住...


三位好朋友最後歡天喜地相擁而去......


***


故事好簡單易明...其實上述既故事...我聽過無數次...意思絕對容易明白...但係知易行難...到而家...我還沒有真正的做到當中的意義......或者每個人都不會為別人設想多一些...總只站在自己的立場去想要人遷就.....變得任性...


***


其實自己也算好運的人...身邊朋友總會幫上自己的忙...其實我成日都對人講...有人對你好唔係代表你人緣好...係因為對方好人罷了...我絕對相信的!! ^___^  我身邊太多好人了!!   錢我就儲唔到...這種福氣就儲了點點...heehee~~~


說了出來...心情變輕了......其實我要放鬆自己...應該好好去享受一下...不過我個人一有得享受就會懶...而家先挑起團火搞呢樣o個樣...@@~~ 有點擔心自己樣樣 DIY 都整唔黎...哈哈哈~~~




2 則留言:

  1. 我也發覺自己變得多愁了...太多野去想...去顧慮了...變得不似以前般爽快開朗...有時怕會煩到別人...變得唔敢開口請人幫忙...成日認為婚事應該唔好煩到人...請人來高高興興吃一餐就可以了!!  變得令自己好大壓力...
    <-----exactly what i thought of! ~sometimes i do feel wedding give me high pressure....*_*
    [版主回覆07/25/2009 04:03:00]所以人地話會自然瘦...我開始相信喇!!
    真係好多野要諗架...而d男人有時好似唔多理時...就更激氣...!!
     

    回覆刪除
  2. 加油呀.....最緊要係自己開心呢~~~~~~
    [版主回覆07/25/2009 04:04:00]大家一齊努力啊!!!
    好期待看你的DIY利是封呢 ^^
    實在令我大開眼界...哈~~

    回覆刪除