2009年7月13日 星期一

落訂造姊妹裙

因為 exing 話隨時會加番價...雖然我約左7月22日試衫...不過未比 $$ 到時加番我價都唔出奇...所以唯有屈服...放工死死氣咁去比 Deposit...佢開完單之後叫我 full payment...但係響電話度...佢叫我比住少少錢做 deposit hold 住個價先丫嘛...咁我個身上只係得千五蚊...不過我又唔忿氣佢講左唔多算數咁...所以話只係得五百 (我無散紙咋...如果唔係只係比三百添呀~~)...佢話收 EPS都得...我話無帶咭...你奸我都奸!!!!  終於佢都係收我 $500...不過叮囑我到時要比晒...如果唔係無呢個價......一開波就遇到小挫折添@@~~~


我問左佢拎左幾張宣傳咭...話如果好既...黎緊我仲有兩個兄弟姊妹會結婚...會介紹埋佢地黎...哈~~~ 我無講大話架...真係有兩個就結婚架!!   佢仲寫埋佢個名響張咭度添~~


家下佢響張單 mark左造6條短裙...到時再改長裙...顏色到時再定...式樣到時再揀...希望到時一切順利...嘔白泡都算了...唔駛嘔血就好了~~~


又搞惦左一個項目...再黎做d咩呢?!  丫...係!!  揀帖...!!  要印帖喇~~ !!   響酒店拎左張 sample 帖...um...派比老人家會好d...唔係唔靚既...紅噹噹正宗炸彈...太中式我麻麻地...太西式我又覺得dry過頭...不過問我想要咩款我又唔知喎!!   總之揀帖都要有叮一聲既感覺先得啦~~哈~~ 可能而家講就天下無敵...到時我地呢d快刀獎門人...求其了事算了...呵呵~~


睇過 Joy's card ...d 帖款都ok既...不過總係覺得欠緊d野咁...有個優點就係有 " 電視框 " ~~


***


在百利行左個圈...響間鞋鋪度見到呢對鞋...幾靚啊...之前在網上見過架喇...!!  不過$88 又好似貴左D喎!!  再睇下先...!!



諗諗下都係決定著褂鞋了...Converse 幾時都可以著...但褂鞋就得一次機會著...所以應該珍惜機會去著的!! ^^  大喜日子...我唔任性喇!!  我都驚第時後悔架嘛...哈哈~~~ 我係咪成熟左好多呢?!  heehee~~


 


沒有留言:

張貼留言