2009年7月18日 星期六

花車佈置,介指座,簽名筆公仔

在網上遇到 Ron...佢既手工好靚...我第一眼見到就好鍾意...所以決定搵佢幫手做幾樣野...


(1) 花車的車頭佈置: 用大口仔中式公仔加上絲花~~



(2) 介指座: 將公仔改成著禮服, 放在心型座上...



(3) 頸花: 本來打算用黎影婚紗相用...不過而家諗住大日子影外影時用...


(4) 後加的迷你大口仔的禮服...用黎做簽名筆




佢好好人...任何要求都答應...而且講野好客氣...第一次見已經成日講唔好意思...其實佢都無遲到 @@~~


在四月頭已將公仔交給 Ron 代加工了...佢應承我暑假前會交貨呢...因為佢暑假唔接order唔交收架~~ 不過前一排佢病左...order 堆了很多未來得及清理...所以我只好等...


不過都驚佢忘記左我...所以噚日 send 了 e-mail 問她大概交貨時間...佢好快覆了我呢...還說沒忘記我...哈~~ 佢話七月尾交貨啊...真係好開心呀!! ^^


好期待...!!


近黎好多野期待...哈哈~~~


 


 


 


沒有留言:

張貼留言