2009年7月2日 星期四

修眉 & 做 Treatment ~~

上次做 facial 比o個位阿姐修我條眉起晒角...而家長番晒先敢約 Jennifer 修番條眉...佢一見我就話 : 你又比人修幼左條眉呀?! ~___~"  佢個樣同講野都好似陳慧琳咁...係一個好爽既人...所以我幾鍾意比佢修眉...


剛巧之前收到 Lancome 既會員優惠咭...用 $100 約修眉之後可以用番 $100 黎買 products...橫惦要買番 d 補品...所以今次唔扣 course ...買左粉底...乾粉...base...新出既精華素...遮瑕霜...唇彩...又破左財...



有雙倍積分之外...仲有以下贈品...另外有個娘娘手袋...實在太娘唔想影出黎...哈哈~~ 阿B叫我扔左佢啦...哈哈哈~~



跟住去左花園街買絲花...再去朗豪坊...約左 dermes 7:45 做 treatment ... 搞左差唔多成個鐘...好痛呢...不過今次我敏感...有 d 痕 ~~ 過兩日應該會無事了~~


之後同個 sales Maggie 傾開...原來佢都係今年結婚呢...11月22日...哈~~~ 我身邊有多幫我既人都係近來結婚啊...我既 MC 明年 1月... 姊妹今年12月... 兄弟 11月...之前幫我做 gel 甲既就剛結婚...早前買金飾個 sales 年幾前結婚...真係好開心呢...同佢地好多話題...係咁講講講大家都好興奮...仲交換婚紗相黎睇啊...!! 


Maggie 佢去台灣影...好靚呀...去埋台中呢...真係好靚...!!  唔似 HK 四大天王 (羅浮宮...法國...新天地...蒙羅麗莎) o個 d 罐頭相...基本上真係換左頭...pose 好多都係一樣的...哈~~ 真係好羨慕佢呢~~!!  而且佢好叻呀...佢3月先開始搞結婚...遲我只係一個月...佢所有野都搞惦晒喇!!!   因為佢唔想拖住d野心掛掛...所以快靚正的搞惦...而且絕對唔係求其黎~~!!


 


 


 


1 則留言:

  1. dermes... 咪就係我朋友係o個度做脫毛架law...
    [版主回覆07/07/2009 01:25:00]係呀...係除草呀~~!!  好痛架!!!

    回覆刪除