2009年7月5日 星期日

去COUPLE揀衫 (PART 2-外影婚紗)

揀定晒 D 晚裝...就開始揀件婚紗黎影外景相...其實可以唔租呢件都得既...因為進場o個條其實都係著得一陣...不過阿B話驚影外影時整烏糟條裙 (佢真了解我實在太論盡了)...到夜晚會好肉酸...所以一早已決定租多一條了...對我黎講...梗係好啦...呵~~ 可以著多一款衫嘛!!


響溫馨已經揀左一條...佢地話進場要閃 D 誇 D ...所以揀左條好閃既泡泡型拖尾婚紗...其實我都幾易受人擺佈...哈哈~~ 不過溫馨無得影相...所以無得 post 出黎住...要等 fitting 先影到呢~~


出去外影...我想輕便d...當然今次要揀 A-line 啦...我要簡單既款!!  雖然佢地反對...不過我出外唔要玩變魔術!!!


呢兩條真係無乜花款...我唔鍾意絹料...所以通花尾我麻麻地...我唔適合高貴look...@@~ 呢兩條都有我鐘意既 lace 加埋 d 水晶...著起個人好瘦...但係鐘意浮誇既佢地就極力話唔好...連 carol 都話...一拎出黎佢地一定叫我唔駛試...哈哈~~ 不過都有試...@@~ 其實我覺得條裙無乜野都 ok 架...因為影外影附近有好多色彩...加上花球...頸花...頭花等等...都已經好夠啦~~ 當然有d 蝴蝶結會好d啦...hee~~



之後試上次試唔到o個條拖尾蝴蝶結裙...睇相時已經好鍾意...著起更鐘意...不過無期啊 ><"  好唔開心!!


跟住試心口打個結呢條...係最新返既...個結好靚好特別...相信影相會幾好睇...不過我著起黎...好似下身麻麻地咁...可能太修身...個 hip 位唔係咁好睇...所以我無揀呢條...但細佬就話呢條係最好既!



之後試埋呢條...阿B話好睇...所以 confirm 左呢條...不過我個心繫隔離呢條...呢條有兩條架...一條絲帶係粉紅色...一條係白色 (呢條係新返既)...不過兩條都有人 hold 了...而家要等人轉款先得了...我相信都無望喇...!!



終於揀晒所有衫喇...個人好似輕鬆左好多呢...始終揀衫係婚禮既大 project...而家可以煩少樣喇!!!


不過阿B叫我要開始進行地獄式減肥...哈哈哈~~~


而 Connie 叫我好練下唔好成日寒背...因為影相唔好睇...次次試衫出黎佢都提醒我...哈哈...所以我一見佢個樣就會自動自覺廷直個身...Carol 笑我到時不如帶埋 Connie 去...哈~~


試衫過程好輕鬆...而且Connie都比左好多意見...試左兩個鐘左右...好愉快...^^  其實我都算快手搞惦喇...


大日子前十幾日左右再黎 fitting ... 佢地叫我繼續努力...試下盡力啦!!  heehee~~


由於受盡風雨的影響...個樣上左鏡實在太扒了...所以真人試衫d相唔打算公開 post 出黎喇...要睇就留言 add 埋你做朋友仔啦~~~


***


之後返馬鞍山搵埋黃老闆食飯...佢知我又搞惦一樣...都好開心呢!!  原來屋企樓下間酒樓都ok喎...下次可以轉移飯堂喇!!


***


好喇...已經響兩間租衫公司選好兩婚紗三晚裝了...至頭痛心煩o個樣都搞惦了...要開始其他環節喇!!


跟住要搞既係另一大 project...就係姊妹裙了!!!  約了其中兩個姊妹下星期三去百利探路先...希望到時可以順順利利就好了!!


 


 


1 則留言:

  1. 第三個件好睇呀..................影相應該都唔錯啦..............
    嘻~我都係租兩件婚紗啦, 一件行禮著, 一件夜晚進場~~
    [版主回覆07/10/2009 11:48:00]我都係鍾意呢件多d架...
    不過都比人 hold 左...除非佢轉款我先有機會啊 ><"

    回覆刪除