2009年7月5日 星期日

終於拎左Dongwan DVD & Minwoo CD喇~~

等左好耐...Dongwan 上年演唱會終於出左 DVD 喇...今日論壇分發我地訂左既牒...


四點幾去左旺角某間樓上 cafe ... 成大班工作人員...佢地仲問我做乜咁快走呢...@@~ 我以為佢地只係拎牒...無諗住佢地響度 gathering 架~~ 不過佢地叫我下次join埋呢~~ 佢地幾好人架...成日幫我地做呢樣訂o個樣...其實好辛苦架...而且又唔係賺錢喎...所以都幾感激佢地架!!


終於到手喇!!!  yeah~~~~ 搵日重溫先得!!  呢隻dvd係我細細佬答應送比我既舊年生日禮物~~ 多謝晒!!





 


沒有留言:

張貼留言