2009年7月25日 星期六

揀囍帖

距離大日子仲有3個月...我地仲未揀好請帖呢~~ 上星期去會展 join 左金城印帖...所以今日就過灣仔揀埋張帖啦~~~


間鋪真係好易搵...一出地鐵站隔離既大廈上1樓就係喇~~ 咦!?  呢間野咁特別既...職員係全女班...!!  而且仲用apple機黎做稿添...真係估唔到呢班阿太好叻啊!!





我地係咁揀揀揀...最後都係揀番上次既款式...不過轉左顏色...其實原本的米黃色 grand d...不過我鍾意紫色浪漫 d...仲印埋我地既 logo...哈哈~~~無錯呀...有我地既 logo 呀...好簡單既設計呀~~ 係完全無花款架!!  不過我幾鍾意喎...即係我幾鍾意無印咁...貪佢簡單...哈哈~~


阿太好認真處理我地個 Logo...阿B好認真咁監工...


十日後有稿睇...不過我地居然無帶酒店既地址黎...@@~~要再 e-mail 比佢地添~~~


睇到酒店送既帖款...原來要 $9.5 一張...原來又金又紅係貴d既...睇睇下都覺得順眼又靚左...哈~~


暫時搞惦...!!   日子越黎越近了...不過我地仲係好懶.....


***


今日差d唔見左部電話呀~~話說call左架的士去太和火車站...幸好阿B落車時好心弄好條唔識回彈既安全帶...咁我又好自然咁望番入個車廂...突然見到個 seat 位度有個橙色殼物體好熟面口...丫~~~~~~ 係我部成日 hang 機既 i-phone呀!!!  好彩見到咋...!!  即刻執番啊!!   之後阿B仲成日窒我...叫我睇下部電話有冇唔見到呀!!!!!! ><"


1 則留言:

  1. 我都未搞......真係死得!我連酒樓送果d係咩樣都未去睇....乜都未傾!不過我定左下星期有一日去盡量搞掂~.......我都唔想懶呀~
    [版主回覆07/28/2009 23:28:00]真係想懶都唔得喇...
    如果你酒樓包埋印咁就簡單d...
    我見有d人要自己拎 d 幾袋帖出去印...都好麻煩呀~
    你快d搞啦~

    回覆刪除