2009年7月18日 星期六

Wedding Expo~~

今日本來上去玩Spinning...不過天文台話下午會落大雨...夜晚仲會打大風...所以決定更改行程喇!!


記得之前上個月收到今次的 Invitation card...所以就向灣仔進發了~~~



一入到場首先就去換入場劵...今次感覺少人左...可能又分左兩個 hall 啦~~ 都無人排隊換飛~~ @@!!



行左一陣等法國婚紗三點半有場show...阿B今日做龍友...佢拎埋佢個"大老婆"黎影女呀!!  經過羅浮宮...居然見到幫我地影相既阿Lam...佢今日著得好型仔呀...突然變靚仔左呀!!  哈哈~~ 佢都認得我地...我仲笑佢做乜響度企街...唔駛影相咩?!  佢係咁傻笑...突然覺得佢變得可愛左...哈哈~~ 佢幫我地影相o個日...著件大大件 polo 衫...覺得佢好大件咁...不過完全唔同左...唔通佢去左玩變瘦d...?!  我仲記得佢叫我地第時返去派利是比佢同阿鵬呀.....


可能今日落雨又打風的關係...勁多羅浮宮既 sales同埋攝影師都響度...而且佢地今次加左兩本書仔好靚呀...不過無得拎走...係用黎 show d 外租衫既~~


夠鐘過番隔離睇 show ...今次法國 d 衫好似麻麻地...我覺得上兩次睇好似靚d...可能而家睇得試得太多了...已經麻木左...唔再識分靚定唔靚喇!!


睇完之後又過番 CDL...因為到佢地開 show 喇...佢地 d 婚紗同頭飾幾靚...係d晚裝就差左少少...今次佢地著重左介紹 d 外影, 化妝, 造型, 頭飾...可能因為新既外租中心開左啦~~~ 咁講真...佢地 set 頭同化妝係幾得既~~~ 仲有...佢地個佈幕員...好搞野...外型好似高大左既林一峰...講野眉飛色舞...表情多多...@@~


臨走時見到上次揀相既 sales Fiona...佢認得我地呀...仲話阿B專登帶埋長鏡腳架黎影相...哈~~~ 唔該晒 Fiona...佢上次幫左我一個忙呢...^^


***


錯過左 Pretty woman場show...唯有睇 spring ...不過佢d衫麻麻地...清過頭... 之後睇埋蝴蝶樹...又係無乜驚喜感覺...


之後好口喝...落左 G/F o個間 "港式茶餐廳" 食下午茶...貴到嘔... 我只係叫左個菠蘿包同杯龍鳳檸...阿B叫左個無錫骨飯...埋單要成舊水 @@~~


杯龍鳳檸...我覺得只有龍而無鳳囉 !!   即係得好淡既檸檬味咋...!!



食完上番去睇野...今次黎都有個目標...就係睇下D請帖...我地係時候要印喇!!  酒店包o個張只會 for 長輩同 d 守舊派...


酒店張帖好傳統...又金又紅~~



響公司檯面影的...哈哈~~ 唔知點解影到張帖咁淡色...張檯明明係灰色架@@~~



我地想揀張西式 d 既~~ 上網睇過 Joy's Card...因為酒店有八折coupon...d 款都幾清幾靚...但係總係搵唔到張一眼就鍾意既...可能我偏好d古怪特別既野啦...初時諗過整機票...戲飛...日曆...聖旨呢d無聊野...因為同輩既無人用過特別丫嘛...但係阿B唔多想...佢話印我地張相落去...不過我又唔多想...一直都無共識...@@~~ 都羨慕blogger會自己設計...不過我地無時間又無天份又無o個團火...費事整出黎樣衰比人笑...欣賞別人的算了.....


(1) 黎到呢度就首先去 Joy's 先...不過都係揀唔到...原來阿B想要有個 " 囍 " 字...@@~~ 中式o個張咪有囉!?  西式又整呢個字?!  我用個 " 囍 " 字打孔機幫你打落去啦~~ 通花帖貴d添呀~~ 不過會展價同 coupon 都一樣係八折咋...


(2) 之後去到金成... d 帖較整齊...見到有張幾靚...不過印單咭 $13...印雙咭 $20...只有八折...呢張係我地兩個第一張同時間覺得 ok 既...記住先~~


(3) 去名帖...個場好混亂...好多實物帖比你拎上手睇...但係太多又亂...好似亂葬崗咁...無乜心機揀...呢間仲平d添...而且夠多款...但係幾 hard sell...成日叫人開單先...講野又機械化~ 揀唔到~~走人...


(4) 去到心印...都係揀唔到...不過覺得o個張龍鳳囍紋聖旨幾靚...而且應該夠入張餅咭...但係我要提醒自己...家下係揀西式呀...!!!  紅咩色囍咩紋o者?!


(5) 經過有間新婚印像...原來係印帖的...佢D款其實同之前o個d都類似...所以睇左陣就出番去...


諗諗下...再巡多次咁多間...最後都返去金成...不過佢公司響灣仔...其實對我地黎講有D唔方便...遠左D...不過睇中呢間無計...其他又無呢款喎!!


Sales 係個阿太...佢話張帖點改印咩花款野都得...而且家下揀左到時都可以再改...佢仲話幫我地印埋地圖添...只要我地比到圖佢...張咭其實清清地...部份花紋突出而且好似過左陣膠咁...手感唔錯...不過我想轉我鍾意既色...佢話無問題...叫我到時再揀...


我地問佢有冇得拎d版返去比長輩睇...佢話可以借...但只得一張o個d就唔得...問佢影相得嘛...佢話開左單就隨便影...所以我地就落左 $300 deposit 喇~


開完單就影相...影左唔比借走o個張單咭款...影極都影得唔好...因為頭頂好多燈...最後都ok...另一張就借走下次揀帖先還~~ 用咩色好呢!?


之後見無乜野行...而且八月又有 expo...紅酒又唔想咁快買...唐餅又唔駛咁快買...所以我地七點幾就走喇~~都黎左好耐喇...停車場 $22 一個鐘呢@@!!  我地都黎左5個鐘喇!!


點知一開車...金成就打黎搵阿B...問佢比左 deposit 做乜唔拎張單走?!  仲問佢係咪唔要添!!   哈哈~~~ 真係兩個可以低能到咁~~@@!!  唯有我上去拎番啦...!!


上到去...間鋪無客呀...三個 sales 響度食緊野...離遠都認得我...呃...好樣衰添!!


我仲比佢地三個圍住黎窒呀!!!


笑我地唔記得拎張單不突止...打電話又打左3次先識聽...笑我地掛住影相張單都唔要...佢話佢可以當無收過我地deposit都得...又話我地係咪用 $300 黎借左張帖自己拎去印...好瘀呀!!!!!!!!!!!


出左會展...地下係濕既...不過無落雨...!!  聽講呢個風會吹正呢!!


好野...今次又再踏前一步喇!!!!  今日係倒數三個月的日子...好開心搞惦呢樣~~!!  時間過得好似越黎越快呀!!


***


夜晚十一點半真係掛八號風球呀...之後仲九號...又紅雨添...我地屋企食正風~~ 露台度門入水添呀!!


 


 


2 則留言:

  1. 你地都幾搞笑WORRR又會咁大頭蝦既..........
    哎呀,做乜今次唔買埋D野去呀.....今次又有HSBC抽獎, D禮物好似好豐富哩..
    [版主回覆07/22/2009 00:05:00]唔知點解...我次次入到場就唔記得有抽獎呢回事 @@~
    臨走時見到有d人抽到d電器呢~~
    八月係我最後一個機會...希望抽一次中大獎...嘩哈哈~

    回覆刪除
  2. 我都驚星期日打風~所以星期六就去左婚紗展呀
    但唔太鐘意佢個HALL~行到咁高仲要再分兩個場~
    [版主回覆07/22/2009 00:08:00]係啦...次次分兩個 hall 就好似無咁好行...
    總係覺得少左野睇咁 @@~
    不過o個日都少人左...場裡面d sales 就勁多...!!
    你有冇收穫呢?

    回覆刪除