2009年7月24日 星期五

去CDL取後加的相~

早兩日...CDL 居然打比阿B話有相收...呃!!!!!!!!!!!!!!!!!! ><"  明明叫左 Fiona寫明打比我架嘛!!  因為我後加左d相呢~~ 我仲想話比個驚喜阿B添...點知佢會咁樣無拉拉知道喎!! 


去到CDL...可能呢排成日落雨...今日都間中有呢...去到得一pair人影緊相...無其他客人喇!!  個 sales 帶左我去揀相區...之後有位師傅拎本相簿同隻 CD 比我...check過無問題簽番個名就走得喇!!



收到喇...好開心呢!  而且佢寫 7月25日...真係比預期早幾日有呢!!  希望8月尾的相都係咁快收到就好了!!



不過其實都無乜執到d相...係白左 d 光左d...其他只係執相阿B 額頭o個 d 小疤痕~~ 我d眼肚眼紋仲見到呢 @@~~ 不過都好既...自然 d 囉...哈哈~~


沒有留言:

張貼留言