2009年7月26日 星期日

第N次笋崗行

今日決定北上笋崗訂D小禮物同買D結婚用品~~ 我地成三點幾先上到去...哈~~因為唔願起身囉~~


10分鐘既的士車程...廿蚊雞車費~~話咁快就到左笋崗...我地大概黎過四次喇~~如果用成本學黎計...我地每次買d買d...睇下昅下咁...唔慳得幾多...不過以我呢d未來c奶既心態...真係行下都好開心架...呵呵~~ 總之搞有關結婚既...仲要兩個人一齊搞既就唔再係用 $$ 黎衡量啦~~~ 所以如果真係想慳又買得抵既話...都係一次過寫定份清單先上黎買啦~~^__~


先行"笋崗文具玩具禮品批發市場"...鵬鵬又係超多人...今次仲入唔到去...都話呢間野做唔到我地生意架啦~~ 跟住去睇下心水小禮物...有blogger介紹係上 1樓既...不過正確鋪名就唔知...所以唯有自己搵搵啦~~~


可能因為上個星期打風啦...今日特別多人呀~~~!!


第一間...問價錢...喎?!  連埋刻名仲平左d...而且覺得個 sales 幾老實下...!!


第二間...一開價就貴一倍...訂過 100 居然已然減半...不過刻字要收做版費呀...即係每件野要加兩蚊呀...傻架?!  貴咁多...唔老實呀~~!!


第三間...同第一間既價錢差唔多...不過都係覺得第一間明碼實價d!!


好~~~ 睇埋其他野先再決定...


再睇下d 絲花鋪頭...唔知係咪呢度係批發...d野放得亂d...所以都係覺得花園街伯伯o個d靚d ... (可能只係自我安慰中...因為呢度價錢係平D既...哈~~)


不過都係無買d花籐...因為阿B都未定實點佈置個花園~~所以又要留待下次再買喇~~


上次無行百合隆...突然醒起家下好多blog友都話o個間"立興"價錢公道d...所以就過去睇睇...入到去地下...行兩行就無拉拉搵到間鋪喇...因為企左好多香港人響度入貨呢~~~


有個女sales招呼我地...極之好禮貌...我地係咁執執執...今次清單上既野差唔多買晒喇!!  以下所有物品只係用左人仔四舊水有找...!!!



因為決定著褂鞋啦...呢度又平喎 (人仔38咋)...著起黎覺得幾好睇ok舒服...sales姐姐話影相幾靚架...所以咪買呢對啦...唔駛煩喇~~件睡衣有d花花...質地幾好咁...所以咪買埋...最搞笑個姐姐話可以平時都著得...唔係嘛?!  我腦裡面即時出現在個景像呀~~ 就係紅色睡衣著埋褂鞋...加上我長直的頭髮...村屋地方又黑麻麻...夜晚見到我咁樣去扔垃圾...人地一定以為撞鬼呀!!!   阿B話男既唔駛著喎...佢嫌娘 (其實佢驚我迫佢著馬褂呀...哈哈哈~~~)...不過後黎睇單先知要 55蚊呀...我地唔記得問價添...呢件睡衣響呢堆野之中係最貴的了!!   唔知有冇買貴左呢@@~~ 我仲未試著...唔o岩既話...可以下次拎去換~~


好難得先搵到把個柄唔太膠又無印字既遮...開價人仔30蚊...不過佢落單就寫左28...是旦啦~ 基本上有部份野買貴左...有部份野平左...所以我地都無乜討價還價...因為好熱下~~


之後姐姐仔話啤牌同子孫桶裝飾要過新鋪取貨...問我地介唔介意跟埋去拎...好啊...去見識下~~ 行左兩條街...有個新商場呀...叫做笋崗工藝禮品城...不過無乜野行既...佢仲話比我地聽d野賣得貴d添架~~


買埋個杯托...啤牌要左貴5毫o個款...因為平o個隻實在太薄太軟唔得呀...駛唔到牌呀!!  埋單計數...只係肯送左四包仔利是封...貼子唔肯送要收錢呀!! 



o個幾粒英文字響百合隆某鋪頭買人仔兩蚊粒...唔肯減...><"  黎到呢邊賣人仔一蚊粒...比人呃左添!  另外響地下某鋪頭買左扎繩黎加工d小禮物...不過無check到...返到黎先發覺質素好差...下次要拎去換添...唔知認唔認數呢!?


見到有d香港人(仲要係外表好潮的後生)上黎印帖...某d款同香港既差無幾...應該平好多好多...其實香港o個d好多都係拎番上黎印的...!!   如果見到我地張帖呢度有得訂...我地一定個心"拿"死!! 



之後返轉頭去"禮真多"度訂埋d小禮物...訂左180 套...貨到後我地會上黎驗貨先...之後再速遞落香港...個妹妹仔好搞笑...只係記得開單就算...居然唔記得收錢呀!!!  仲要係阿B提佢至醒起呢~~~阿B同佢講下次記住開完單要收埋客人錢先啊!!  哈哈~~~ 我都話佢老實架啦!!  不過佢唔係汪菲...佢姓郭的~~  買左隻咖啡杯好得意...裡面寫住 POISON的...哈~~


之後見到間做水晶相架既鋪頭...問左價錢...覺得好呃人...再問另一間 " 天力 " ...呢間老實好多啊...價錢仲平差唔多一半...所以一定要格下價呀...之前o個間張咭片...我地當時即刻掉左...費事搞錯嘛...哈~~



已經七點多...d 鋪頭陸續收鋪喇...所以我地決定去食晚餐...見對面馬路有間 KFC...所以就試下深圳 KFC 喇...佢地同 HK有d分別...呢度無飯食的...一個桶餐人民幣66元...有支1 lt 汽水...上面仲有韓國人氣組合 Super Junior M 既俏像...D雞幾好味喎...無香港o個d 炸得咁油咁熱氣喎...仲有魷魚鬚食呀...



食完準備打的去交通樓...不過好多人等的士呢...之前比人打左尖...跟住成大鵬人響度等...又無吉車喎...阿B行後少少等...我就企前少少...正在煩惱之際...有架有人既的士停響我前面...司機開窗同我講...話個客去前少少就落...叫我上車先...@@~~~ 我居然聽得明國語呀!!!  咁咪揮手叫阿B上車囉...阿B上到車...問我點解前面有個女乘客喎...哈哈~~~ 不過我都唔明o個度咁多人...但點解個司機只係叫我上車囉......@@!!


***


返到香港...好彩無落雨...如果唔係都唔知開唔開把遮用好!!  哈哈~~


響返屋企既途中...阿B成日拎我把遮黎玩...一時扮盲人...一時扮銀樂隊指揮...又扮老公公揸拐杖行路...又扮劍客...臨入閘門...佢見到個燒烤爐...居然扮燒野食!!!!    佢今晚顛左呀!!!!   無聊指數係極級...!!!!  屬於極度危險人物!!!   佢應該係未食飽所以有呢D失控行為...返到屋企食左個麵就回復正常喇!!


***


如果各位想訂d小禮物...不妨考慮上去搵下...因為好多香港賣既小禮物...例如: 毛巾蛋糕, 毛巾波板糖, 支裝毛巾花, 小餐具, 小相架, 水晶擺設, 蠟燭擺設, 筷子, 印環保袋, 鎖匙扣等等...同呢度賣既無乜分別...不過價錢呢度真係平好多...就算印埋咭仔或刻名都唔係好貴...出貨又快...當然要格下價咯~~~


3 則留言:

  1. 好正呀..又去買平野!!勁呀~!
    我都好想去一次呢....
    [版主回覆07/28/2009 23:18:00]你上去行下啦~~ 
    至緊要寫定要買既清單黎買會抵d...

    回覆刪除
  2. 我見好多人去果度買遮都係$18咋喎~~不過算啦!平香港好多架喇 如果真係落雨,你地開紅遮咪好搞笑
    [版主回覆07/28/2009 23:22:00]係呀~ 個柄紅色膠o個d 係 人仔18 - 20左右...
    所以就算呢把係金色柄都應該係買貴左架~
    我地初時諗住等佢寫完再一次過講價...
    原來係唔得架...佢只會送d野比你咋~~
    記住未落單每樣都講價先得呀~
     

    回覆刪除
  3. 有塊鏡果份野, 立下眼以為係紙做果d呀~
    [版主回覆07/31/2009 16:53:00]o個套係上頭用品黎架...你o個時上頭唔駛用既咩?
    話時話...呢d鋪頭真係有d似香港既紙扎鋪架...哈哈~~

    回覆刪除