2009年9月3日 星期四

2009 My Last Single Birthday~~!! ^^

今日係我單身的最後一次生日...阿B book 左 Hotel NIkko 既 Cafe Serena buffet 同我慶祝...!! 

下個月中...我就嫁人喇...嘩哈哈~~~~~~~~~~~ 所以要好好享受呢個最後的單身生日!!! 

今日我地都有返工呀...因為要留番D假期去 EUROPE HONEYMOON 呢~~~~~~~~~~!!!

其實過生日...我要求好簡單架咋...唔駛迫人陪我去邊去邊...同我食餐飯就得啦~~~

因為至緊要係心愛既人陪住自己就得了...去邊都無所謂~~!!






唔知點解...年年生日都好邪...成日都病...今次都唔例外~~~~~






阿B最鍾意食長腳 CRAB~~~~~~~~~~~





呢間 BUFFET 都唔差啊...都有好多選擇...!!!

可能心情靚...食咩都會更好食...HEEHEE~~~~~~~~~~~~


































 




食飽飽之後...就返屋企喇~~

今日朝早已經響公司收到阿B送既花...

紅玫瑰~~~~~~~~ 好大朵好靚呀~~~~~~!!








我們的小狗細細今日坐得好神氣地影相啊~~~~~~~~~~~~~!!  哈哈~~~






呢個小朋友真係好可愛又好頑皮架...完全無耐性...要 HOLD 住佢影相真係好有難度呢~~!!

睇下...佢又想走喇~~~~~~~~~!!  ^^





今日生日好開心...下年生日將會是人妻的身份了...!!  呵呵~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言