2009年9月20日 星期日

終於睇到架花車既真身

之前 book 左架花車...都唔得閒去睇下架車...終於要交尾數...所以順道約埋睇車...


事前已經見過其他 blog 友話架車無乜保養...不過睇過真身又無想像中咁殘...影出黎都唔太覺...可能我接受到十幾年車齡既車會係咁...平平地坐一陣...影下相...又未坐過...我要求都唔太高...無乜所謂...見到架車都幾開心架...因為想像到o個日我地會坐住呢架車出發去男家...yeah~!!


我地係咁同架車影相...而另外仲有一 pair都係睇車...不過明顯個男既就興奮開心...女既就包公咁既面口...佢d咀臉真係睇到都覺得乞人憎...唔鍾意咪同你男人講囉...駛唔駛咁既衰樣?!  十足扮千金小姐o個d既款...但又比唔起 $$ o個d人...!!  o個一刻我幾鍾意自己...因為我咁易滿足...哈哈~~


架車幾襯套褂丫...紅當當...夠囍慶~~





沒有留言:

張貼留言