2009年9月14日 星期一

襟花手花

之前響 T 記 hold 左個花球期...不過我決定唔用佢既花球...所以用左o個 $200 deposit 黎買左幾個襟花手花...都幾靚...而且佢用番舊價比我...只係補左廿幾蚊...仲好快交貨比我...不過款式唔太多...



主婚人用粉紅蕙蘭...本來想揀玫瑰...不過好似效果麻麻...無乜得揀...所以揀呢款...都幾靚丫~~ 而其他即用橙加黃小牡丹...因為我都係買左小牡丹黎做其他既襟花及手花...希望做到d咁靚既效果啦...不過就算唔靚都要用架喇...因為我唔可以衰比阿B睇既...佢呢排成日依依哦哦係咁催促我...仲要話我遲早要買現成既...口亨~~





真係要開始 DIY 其餘既襟花手花了...我同阿B既角色好似對調左...佢變得積極吟沉...我變得懶散遊魂...呵呵呵~~~


幸好請了個盡責又有經驗既MC...無論婚宴歌曲 (不過我地未覆佢)...當日rundown 佢都幫我地諗埋...令到我地可以響呢方面好放心...可以繼續搞我地既小動作~~


d 帖仲未搞得惦啊 @@~~ 家下仲係 print 緊人名 label...希望呢兩日可以完成啦!!  另外...寫左個初步既賓客座位表...好似又 ok ...不過未知仲有冇遺漏呢?!   希望順順利利啦~~


2 則留言:

  1. 所有野都on the way. 太好喇!!
    [版主回覆09/18/2009 15:31:00]再唔整就無時間 lu...仲有一個月咋!!

    回覆刪除
  2. 主婚人用粉紅蕙蘭好大方得體, 其他人就用牡丹, 我O個時都係咁配搭架
    [版主回覆09/18/2009 15:32:00]粉紅蕙蘭襯落西裝度幾搶眼好睇...
    原來你都係用呢兩樣黎配搭...咁即係無揀錯啦~~ yeah~~

    回覆刪除