2009年9月18日 星期五

一個月前的倒數 (ver20090918)













































































































































































































































































































































































































































































紅色依然存在...九月內要KO晒D紅色份子先得!!


呢個月都好積極完成左好多部份...不過仍需努力!!


 


灰字 = 已完成, 藍色字 =  剛完成,  綠色字=進行中, 紅色字 = 未進行

婚禮日期:2009-10-18 (星期日)
當日rundown :有些少idea, MC代寫
註册
註册地點:Metro Park Hotel Kowloon (8:30 p.m.)
證婚律師:壹証婚服務 (已簽擬結婚証明書)
戒指枕:大口仔大口妹@Ron's Gift & Flower Design
結婚証書簽名冊: 花花証書套已取 (姊妹代訂)
簽名羽毛筆:律師提供
結婚戒子: 簡約款式@J's Duet
婚宴
婚宴地點: Metro Park Hotel Kowloon (預計12, 未確定圍數及菜式)
出門酒店: 已訂套房@Royal Plaza Hotel
場地佈置: (1) Casablanca Flower Workshop (9月傾details)
(2) 樓梯佈置@Metro Park Hotel Kowloon
婚宴音樂:諗緊 (MC提供)
註冊音樂:諗緊 (MC提供)
婚宴音樂:諗緊 (MC提供)
成長片段: 純美新娘 (2009-09-08已交相片及歌)
嘉賓簽名布: 巴黎婚紗 (已取), 羅浮宮 (已取)
簽名筆: 花6枝(有初部構思)
酒水: (1) 酒店提供汽水,啤酒,橙汁
(2) 紅酒兩箱@新翘行
瓜子糖果:酒店提供
席前飲品:酒店提供Fruit Punch
祝酒杯:應該酒店會提供 (未問)
結婚蛋糕: 酒店送三磅心型蛋糕, 另有五層蛋糕作影相用
賓客名單/Seating Plan: 有初步構思, 幾頭痛
接待處 decoration:有初步構思
囍帖:(1) 酒店提供 (中式) - 已取
(2) 金成印刷 (西式) - 已取
囍帖人名label :DIY  by LB
酒店地圖:DIY  by LB
回禮小禮物: (1) 已預約及落訂@緣美 (10月頭取thank you card)
(2) 已收貨@禮真多
*小禮物已加工完成
感謝咭:DIY  (有初步構思)
Table Card:姊妹恩負責
Menu:DIY  (有初步構思)
Welcome Broad :已完工
入座咭B 負責 (有初部構思)
Wedding Logo:DIY by LB (~~非常簡單的設計)
相簿區設計:B 負責 (有初部構思)
男家花園佈置:B 負責 (有初部構思)
Pre-Wedding/婚禮當日攝影
Pre-Wedding Photo : 1) 巴黎婚紗 (2008年已影及2009年已取相)
                            2) 羅浮宮 (已取部份, 大相簿重做, 18/9/2009取)
婚禮當日攝錄: 1)    純美新娘-攝影師:福哥, 錄影師:阿樂
2)    Tim@純美新娘-Snap shot
3)    客席Snap shot 攝影師-Anthony及所有來賓 (HAHA~~)
4)    即場派相@緣美
禮服及配飾
新娘
婚紗/晚裝: 溫馨 (1WG, 1EG - Confirmed) 
COUPLE 囍 (1WG, 2EG - Confirmed)
裙褂: 中五福@榮華
Girdle:已買
束褲:未買
NU BRA:未買
婚紗鞋: 未買
晚裝鞋: 未買
頭紗及手套:未買
褂鞋: 紅色繡花鞋@笋崗
化妝造型: Shirley @ Image Beauty
頭飾及飾物: (1) Image Beauty
(2) 購買少量飾物
(3) 頸花@Ron's Gift & Flower Design
花球: 1) 絲花球 (pre-wedding photo)@Trinice Flower (已取)
2) 真花球@agnes b. florist (已訂, 2009-10-17晚取)
結婚禮物:已收到... 多謝晒~~~haha~
新郎
禮服: 溫馨 (1黑1白 - Confirmed)
恤衫: 已買兩件恤衫
白色禮服鞋:  已買 (adidas波鞋)
黑色禮服皮鞋:  已買
黑色西褲:未買
皮帶已買@CK jeans
銀包:已買@FX Creation
女婿禮物:已買@Seiko
結婚禮物:未買 (B未揀定)
親友及兄弟姊妹
新郎及新娘上頭人選:新郎 - 堂姐夫, 新娘 - 五姨
爸爸禮服及皮鞋:未買
弟弟禮服及皮鞋:未買
伴郎服裝: 已買@Madmix
伴娘/姊妹服裝: (1) 伴娘裙@溫馨 (Confirmed)
(2) 訂造6條姊妹裙@EXING (已揀款, 9月中取貨)
姊妹化妝set:mua 代約
兄弟服裝: 兄弟自行提供深色西裝 (已買7條兄弟呔@Madmix)
証婚人襟花:3個主婚人襟花&手花,4個親友襟花&手花,伴娘手花@Trinice
親友襟花/手花:DIY - 襟花2個, 手花3個, 小襟花1個
兄弟襟花/姊妹及司儀手花: DIY - 襟花7個, 手花7個
花球 (for拋花球用):想試下 DIY…希望成功 (不過未定實有冇呢個環節)
兄弟姊妹的詳細分工:有初步定案
兄弟姊妹團
伴郎: Eric
伴娘: Maggie
兄弟: Chris, Franky, Benson, Anthony, Hong, Chung
姊妹: Wendy, Emile, Amy, Yan, Connie, Sammy
MC: Angel, Franky
花車
花車: 1) 美滿 (紅色London Taxi 3小時)
2) 酒店7人車 (free3小時)
花車佈置: 大口仔中式公仔絲花佈置@Ron's Gift & Flower Design
兄弟姊妹/親友車:LB's車, LB's 大哥7人車, Chris's車, Hong's車
兄弟姊妹/親友車佈置:已買5 sets蝴蝶結@美盈坊
喜慶用品
接新娘遊戲道具: 未諗  (避免3級或噁心遊戲)
嫁妝: 買了龍鳳鐲, 花花頸鍊, 耳環(未買)
開門利是封:已買@Sanrio
中式禮餅券: 30張@榮華 - 已加工封套
西餅券: 40張@聖安娜 (Deluxe Cake Set) - 已加工封套
雪糕劵:70張雪糕劵@Pappagallo - 已加工封套
過大禮用品: 果籃,唐餅,海味及利是
回門乳豬: 50張金豬劵@太興
龍鳳被:已買@Casablanca
紅色喼:已買@Pierre Cardin
敬茶用具:已買- (1) 紅色小鳥茶壺@金都伊甸園, (2) 囍字小紙杯@笋崗
子孫桶裝飾:已買@笋崗
男女家對聯:已買@笋崗
男女上頭用品:已買@笋崗
紅傘: 已買@笋崗
女睡衣:已買@笋崗
跪墊:已買@笋崗
紅棗, 蓮子, , 紅豆, 綠豆:已買部份
啤牌:已買10副@笋崗
利是封: 已買@笋崗
花籃及花瓣:已買@笋崗
衣架:已買4@笋崗
花炮:已買@笋崗
佈置物品: 已買: 籐波, 花籐,囍字貼, 花瓣等@笋崗
其他
新居: 泰亨祠堂村
婚前檢查: 已約2009-09-19 驗身及打預防針
Honeymoon地點: 歐洲@永安
換銀紙已換及已入利是封
過大禮日期:2009912 (星期六), 已順利完成
上頭時間:2009-10-17 晚上8時後至零晨3 (待定)
Final 試妝:已約2009-09-19 揀飾物及試造型
新郎及新娘笑容:努力學習中
新娘減肥:掙扎中
新郎及新娘皮膚護理:盡量中

11 則留言:

  1. 一切都會順順利利的!!
    [版主回覆09/23/2009 14:55:00]仲有一個月唔夠既時間...開始有d緊張喇!!!

    回覆刪除
  2. 好厲害, 差不多搞掂啦!!
    真係好多野啊!!!!
    [版主回覆09/23/2009 14:56:00]大項目只係仲差親人 d 衫...同埋個 backdrop..
    其他都七七八八了!! 

    回覆刪除
  3. 你好呀~原來你又係九龍維景酒店擺酒架,我都係呀,不過我出年一月先係.你係細廳擺定唐容果邊大廳擺呀?我係細廳果邊擺,因為我圍數少嘛.
    [版主回覆09/23/2009 15:03:00]我都係細廳啊...因為我地圍數唔多...
    但係而家發覺又唔夠@@~~ 可能一圍要坐 13人...有點頭痛~~
    大家多d交流啊~~ ^^


    回覆刪除
  4. 有無試過菜同揀左menu未呀?D野食得唔得呀?
    我都想佈置條樓梯呢,酒店幫你整嗎?佢地收幾多錢呀?
    [版主回覆09/29/2009 00:58:00]我地未揀menu呀...有得試菜既咩?!  要幾錢呀?
    酒店唔包樓梯佈置...我地係同另一邊擺酒既人 share 佈置費用架!

    回覆刪除
  5. 打搞了~ 我自家整新娘頭飾架 唔知你有無興趣呢 ^^ 獨一無二架 !!
    祝您們新婚愉快 幸福美滿呀 ~ ^^

    回覆刪除
  6. 唔知呀.我諗有得試菜的.幾錢就要問幫你跟開的那個sale了
    不過唔緊要喇你都就到big day了~big day之後可唔可以話我知酒店當日婚宴點樣呀?希望你有個wonderful的大日子喇~
    [版主回覆10/04/2009 03:34:00]仲有兩個星期...有d緊張喇!!
    婚宴情況?!  當然無問題啦...婚宴後我會繼續寫blog架...哈哈~~^^
     

    回覆刪除
  7. hihi~~
    我想問你係exing拎左姊妹裙未呀?? 我BD早你2日..但係exing話要11號之後先會返貨, 到時先再CALL我...
    [版主回覆10/04/2009 03:37:00]唉......係未拎架...佢好多藉口...話剛轉廠喎...
    而且仲十一黃金週...佢話四號再話我知幾時ok喎...
    我已經唔開心左好耐...好激氣...明明話九月中...唉.....家下好擔心...!!  你要成日催佢先得呀...真係問少句都死呀!!

    回覆刪除
  8. exing叫我9號再打電話去問~話最遲11-12號會有貨喔~~
    [版主回覆10/10/2009 14:56:00]我噚晚去過...佢都係未有正式日期覆到我...
    態度仲愛理不理咁...仲話以前o個位已經無做...
    我同我姊妹分別落去嘈佢...扮晒打電話追廠...激到我地死呀!!

    回覆刪除
  9. 今日打電話去問又話可能要到13號D裙先到香港囉~
    話就算幫我追廠~最早都係早都係12號先有得拎囉~
    激死我~!!  如果唔係O係公司, 我一定鬧爆佢~
    你都快D追下~
    [版主回覆10/10/2009 15:07:00]我打左幾日電話都唔通呀!!
    終於噚晚落左去...見到鋪頭入面個電話係"long"起左架!!!
    又話幫我地跟...仲打電話唔知去邊扮追...連我地張單都無望過一眼...我咪問佢係咪有心幫我地跟囉...連我地係邊個都唔知點跟點打比我地覆時間呢?!
    佢先死死氣拎本簿出黎寫低我地既電話no...
    之後有個試緊裙既同我講...佢姊妹聽日結婚 (10號)...
    佢地今日先係第一次黎 fitting!!!!!  仲要無條o岩身...唔係過長就過窄...
    而家拎去第間 (對面鋪頭) 幫佢地改呀...你話離唔離譜丫!!
    佢家下話今晚打黎覆實時間...不過我聽呢句都聽左無數次...
    係得一次有覆過我...因為我激動到喊住黎講的...但係都係下午打去...夜晚9點59分先覆!!!  好鬼激氣!!

    回覆刪除
  10. 請問美滿花車ok嗎
    [版主回覆12/12/2009 09:26:00]D車無乜做保養...比較舊...不過影相出黎唔太覺既...
    價錢算平...當日既司機服務態度好好...好準時又幫手佈置...
    可以約睇車架~~
     

    回覆刪除
  11. 今日去婚展睇過, 服務都幾好, 不過佢幾部倫敦的士o係萬豪都見過, 佢又話係自己車, 好疑惑 我唸我地都會揀呢間, 遲下約睇車先^^唔該你呀~~
    [版主回覆12/18/2009 00:09:00]佢真係有 licence 比我地睇...應該唔係假掛 @@" 你睇左車先再決定啦 ^^...我地都覺得佢地態度係幾好的...

    回覆刪除