2009年9月20日 星期日

終於要向高企的金價低頭...

自從年頭買左 d 金器... d 金價又一直高企...都無乜趺落...反而越黎越高...阿B叫我拿拿聲買埋對耳環...因為近年尾可能過萬一兩...@@!!!!

今日金價 9980 ...唉...算了...都係買對耳環唔差得幾多...決定再闖上水既金鋪...今日好多人買金...可能多左好多大陸人...入到去周金金...根本無空間比我睇到野...而且無 sales 我閒理我地...去到周大叔...無客?!   點解差咁遠既?!  @@!!  不過睇唔o岩...無乜款又老土...去謝水倫...又係無乜囍慶款選擇...睇中六叔同埋景叔都有一對幾靚下...又龍又鳳...景叔o個對仲有個QQ地既囍字吊落黎...不過阿B鍾意六叔隻鳳...覺得靚D...所以決定去幫襯六叔了~~


終於買左喇!!  不過可能我對耳仲未適應 D 吊落黎既耳環...總係覺得戴得唔舒服...阿B話到時緊張就唔覺有野響對耳上面架喇!!



吊吊 fing 幾得意...耳托係 " 直" 膠...慳番唔駛咁貴添...



另外買左對短手套...露手指的...又有 lace ...滿足晒我既要求...heehee~~




買左對呠仔糕...要學下用先得...um...好似都幾難...總係整到怪怪咁~~



今日效率奇高...仲買埋兩對晚裝鞋...差唔多所有物資搞惦晒喇!!


銀白色...襯婚紗晚裝應該都 okay 掛...其實都睇唔到對鞋啦~~



紅色鞋用黎敬酒著...呢對舒服過上面o個對@@~~ 兩吋高應該可以...千祈唔好抽筋啊!!  拜託!!



沒有留言:

張貼留言