2009年9月25日 星期五

渣打慈善紀念鈔票 & 買西裝

之前入票申請左三個 no... 只有一個中左...嗚~~ 我地結婚日期o個張抽唔到呢!!!   抽中o個張會響 Oct 4 去會展拎...今次都係靠伴郎家人既運氣先抽到...真係唔該晒啊!! ^^


***


今晚約左黃老闆, 黃大少, 黃二少去買西裝...搞左幾個鐘...終於都揀到心頭好了...不過仲有對舅仔鞋未買...下星期取衫時再去揀...


又完成一個項目...努力!!


原來黃老闆早兩日扭到條腰...不過佢無唔話我地知...希望佢快d好番...叫左佢未好番就要忍手唔好去打羽毛球...希望佢聽話啦!!


***


另外...姊妹Y幫我買左兩盒半島月餅...不過原來嘉麟樓先係傳說中好好食o個隻...但係我覺得呢隻已經好好味喇喎!! @@~!!



***


仲有三個星期...不過仲有兩個大項目未傾...就係未揀 menu未定圍數...同埋未傾 backdrop !!


***


今日黃大少話我地張帖靚...佢問我要一套 (中式 & 西式)用黎留念...有人欣賞...真係開心...不過佢既一 set 意思...包唔包埋裡面既其他物品呢?!  (例如: 餅咭, 回禮利是, 地圖, 相片等...) 哈哈~~~


其實就算無人 keep 都無問題...起碼佢地收到睇左有反應就滿足了...


同事拎左返屋企比d家人睇...好開心對我地張帖有興趣...而且"鄧"我地開心!!  可能因為佢地年年都問...終於今年有結果...而且佢地又可以派少四封利是...有d仲可以袋番兩封或四封...所以特別開心...哈哈~~ 我地宣佈結婚簡直係舒解民困既好消息...!!


有人問我點解又決定結婚...哈~~~ 我咪話襯熱鬧囉...今年娛樂圈咁多人結婚...見好玩咪玩囉...不過我地其實都無乜張揚到...好少話比人知幾時結婚...但係唔知點解個個都話一早知 @@!!!   唔通公司都有狗仔隊?!  老闆個仔仲話佢一早就知 @@!!   乜我地印左 " 要結婚 " 三個字響額頭上面嗎?!   其實唔係想刻意低調既...不過唔想咁煩成日比人問...而且費事未搞好就周圍宣佈o者...我點知有乜變卦架...嘿嘿~~ 不過見到佢地收到帖o個一刻好開心...仲話終於都等到...又話早就應該...覺得好搞笑...估唔到我地都會比人有期待...哈~~


有個同事仲搞笑...問我係咪有左?!   我話唔係...佢叫我跳兩野比佢睇...咁我咪跳囉...!!  信喇掛...!!  有左~~~~~肚腩好耐就真!!


***


仲有部份親戚朋友既帖未派...呢個周末要周圍走了...而部份姊妹及兄弟既帖應該響下星期都會派埋...咁我地既放炸彈行動就會完滿結束了!!


1 則留言:

  1. 抽中一張都好啦, 好過我呢個大頭蝦忘了過數, 所以...
    [版主回覆09/29/2009 01:19:00]做乜咁大頭蝦啊...!! @@~~ 不過我平時都係開左票唔記我過數的...今次有人叮囑...所以.......heehee~~ 我先第一次有機會話人大頭蝦...!!  哈~~
     

    回覆刪除