2009年9月25日 星期五

JB CHEQUE TO MY DEAREST SISTERS

為左令接新娘環節更搞笑...所以秘密為姊妹們設計了一張大支票...到時佢地一定好驚喜...笑爆咀...哈~~


初時諗住比人整...兩個星期可以交貨...雖然報價黎係好平...不過個 sample 太簡單...唔係好靚...真係好似籌款o個d支票呢...


之後又見到另外有人用卡通公仔做張 cheque's 主角...靚好多...唔用卡通又可以放相都得...不過問過價錢就好貴...兩百幾元呢!!


我知百利都有得做...不過未得閒去問...問下阿B意見...阿B話自己做 @@~~ 所以我地DIY項目又加多了一樣喇~~


整左個初稿出黎...係我地既婚紗照...佢依照真既 cheque 做藍本...不過覺得效果麻麻地...但係已經覺得好厲害了...



再改進下...覺得加上大口仔公仔更好...真係好好多喎!!  有logo...有大口仔...有我地張相...真係好似出奇蛋...滿足晒所有既願望啊...!!



我地會拎出去比人做...背面加埋 foam board...哈哈~~好期待頒獎既過程啊!!


沒有留言:

張貼留言