2009年9月8日 星期二

交成長片段相片~

夜晚去左修眉...話左比 Jennifer 知我下個月結婚呢~~ 總係覺得佢好似 Kelly ...無論把聲高度同個樣都有少少似...佢聽到好開心咁伸隻手黎同我握手...仲好鬼馬咁用手指抓我掌心...哈~~ 佢問我搵左人化妝未?  原來佢都接 freelance 架...um...早知搵佢啦...唔駛我o個時搵我咁辛苦!!  仲有佢識人響美心做餅部既 manager 架...~____~"  佢話我唔早講佢知呀~~ 嗚~~


佢叫我咪再多口搞d 結左焦既酒米...因為d印留響度會影響個妝的...係~~知道!!


之後去純美交相...阿珠女成日笑好搞笑...不過 steve 今日就無咁 nice...唔知搞乜聽完個電話就無拉拉黑面...@@~~ 之前仲講緊笑的...我問佢係咪成日響生活易覆人...佢話因為訓唔著喎!!


過幾日又要再黎過...要揀兩張相黎做大海報...


近黎日日都唔得閒...結完婚之後我驚變得好得閒...會有失落感呢......


***


仲有個場地佈置完全擱置左...搵日真係要上去傾了...不過我都未知想點整.....


 


 


沒有留言:

張貼留言