2009年9月7日 星期一

旺角行

今日 Trinice 打黎叫我得閒就去揀埋個花球款...不過我話左比佢知決定唔要了...用左o個 $200 deposit 黎訂左主婚人襟花手花...不過仲有錢剩...就訂埋伴娘o個個手花...再加多四個襟花&手花...補左 $24...應該下個星期有得攞~~ 好少款可以揀...而且見過 Ron o個d真係覺得呢度麻麻地...到而家仲比阿B哦我...佢話一早叫我揀 b 仔花球就無事啦~~


而阿B就同伴郎 E 去左拎套 "伴郎西裝"...阿胖郎~~唔好怪我無相POST呀下...你無影到咋...哈哈哈~~^^


***


噚日響金都行左個圈...阿B總係覺得我既 DIY 會唔惦!!  佢叫我買現成既兄弟車門花算了...有點無奈的訂了五包今日去拎......ABCXYZ!!!  成日打擊我既信心...咁樣我仲邊有衝勁去整野?!  ><"  佢仲話 : " 你要整幾多晚先整到丫?!  家下搞惦咯!!"   ~>_<~





不過真係應該會靚過我整既...~____~"





另外買左幾個禮物盒...fit晒我要裝既野...要去買多幾個先!!





***


之後本來想試下食鐵板超...不過原來都幾貴...今日又唔係咩大日子...而且家下豪食既話真係幾有罪惡感...所以去左食澳門茶餐廳...食完去左食雪花冰啊...好正呢!!


叫左個芒果雪花冰...阿B問我影唔影相...我梗係話影啦!!  不過當時間鋪無其他客...而D侍應個個棟晒響度望住...所以阿B又改口 : " 下次黎先影...!!"   ~___~"  下次.........


***


仲有一個多月的時間...近黎已經好努力...........有D唔捨得搞婚禮既呢段日子呢......心情有點複雜......


***


另外今日有位同事同我傾左關於搞結婚既話題...我有點奇怪佢講既野...終於問阿B...佢個衰野居然話左比最口疏既人知?!  OH~~OOOOOOOOOOOOO


***


今日大S打比我...佢提我要約試妝揀飾物...因為近黎佢公司 D booking 好 full 下...終於約左 19 號...o個日朝早去驗身同埋打針...下午就上去揀野...um...都唔知揀乜......我有兩件衫都無影到相......算了...刮出去!!!


呢兩日都比d vendor追番轉頭...@@~~


今晚又要揀埋d相拎去純美了......好似交功課咁......幸好有阿B...哈哈~~咁我至可以安心寫 blog~~ heehee^^


***


朋友聽日入醫院了...希望佢手術成功...儘快康復...記住你話過出院就補番同我食飯架!!  知佢近黎成日喊...聽到個心好唔舒服~!!  傻瓜...無事架!!  你好叻架嘛!!  佢話唔駛去探佢...我就鍾意玩作對既...我好了解病人既心情...住院係好寂寞既...我點都要黎搞搞你架喇!!  大事我就做唔到...呢d小事...我就至鍾意理架喇!!


2 則留言:

  1. 好快到你啦喎...........加油呀!!!!!
     
    [版主回覆09/10/2009 01:06:00]真係要加把勁先得喇...
    今個 sat 就過大禮喇...家下帖既封套都未 print @@~~ (其實名單都未寫好~)

    回覆刪除
  2. 加油呀!!!
    [版主回覆09/10/2009 01:09:00]大家都加油啊 ^^

    回覆刪除