2009年9月28日 星期一

折墮就是這意思嗎?!

折墮這兩個字很討厭...起初聽到有點反感...但這兩個足以形容今晚我的心情...從沒發生比這更折墮...令人更難堪的事...


從籌備婚禮到現在...雖然無時無刻都會感受到壓力...不過我總相信自己會嬴到無形的壓力...總相信會一一解決到...


其實我好易喊...不過逞強的關係...不愛在別人面前輸掉面子...總會以笑帶過...總會忍忍忍......有點虛偽...但在至親面前...我會撒野的哭個痛快...


在這段不長不短的日子...為了婚禮...痛哭過兩次...其實兩次也是沙上的問題...


第一次是因為請誰和誰而引起了紛爭...最後嬴了堅持...但其實是輸了...因為不值得為了無關痛癢的人去堅持而引起爭執...


今次的聚會實在難堪...令人意想不到...姊妹裙不喜歡就算了...為什麼要私自 hold 單?!  甚至無不好意思的樣子?!  還叫我自己去同人理論點解可以比你 hold ?


估唔到我份 rundown 會引黎勁噓~~ 連上頭地點都列入討論範圍...真的令人意想不到...


我諗我要發聲明了:


(1) 選擇酒店出門...係因為想方便大家黎幫我出嫁...唔駛大家神咁早入馬鞍山 d 新界地方...以及我唔想家中的老人家要在大班人接走佢個女之後...要自己孤獨的清理現場...掃地拖地執垃圾...我唔忍心............這可以理解嗎!?  要再解釋嗎? 


(2) 點解要選擇在家中上頭而又不在酒店上頭...其實係因為我媽媽已離世...所以想在家中拜神...話比佢知我要嫁了...雖然我無宗教信仰...但我選擇我媽生前的信仰去告訴她...可以嗎?!  難道要我拎埋家中神檯幅相去酒店上香嗎?!  點解要在我傷口上再割一刀呢?!  為何要質問我呢?  這不是我家事嗎?!  對你們有關係嗎?  即使我在街邊上頭都唔會影響任何人...是嗎!?  另外...上頭不是我和阿姨兩個人既事...我仲有爸爸...細佬及親戚...就算係我可以響酒店上頭...但我唔想佢地成班人咁夜自己走...咁我一個走有咩問題呢?!  或者係出於關心我...我話無乜特定既吉時...都無乜所謂...又話既然要做就要擇吉時黎做...咩唔吉利?!   我地雙方屋企人都無問題...外人點解反而睇唔順眼呢?!


(3) 已經好頭痛座位問題...而且地方有限...有幾檯已經要放麻雀位...有人的提議應簽名時派埋小禮物...我都做過姊妹.... receiption個位置係好busy...mark 人名已經好混亂...仲要再混亂?!   所以我地決定係等d 賓客坐好晒先派...確保每個人都會有一份...我唔介意有人拎多...不過我介意亦唔想有人會無...因為呢份真係我地既誠意...所以我地覺得呢個方法係最好既...如果覺得我地麻煩...可以選擇幫定唔幫...而唔係去質問應該點點點...我唔係話我地決定既係最好...不過當中會有我地既原因......  放過我好無?!


可以協助我們的決定而唔挑剔我們的決定...可以嗎?!  可以容忍我們一生人一次的重要決定嗎?!  可以尊重我們一次嗎?   可以嗎?   可以配合嗎?!


今日係姊妹 gathering ...唔係聲討大會...我只係由始至終要求過為我著一日姊妹裙...點解變成咁?!  再著有咩意思呢?!  而且我都唔敢叫你平時幫咩手...


***


之後打的一大段...不小心按錯制...全部無晒...或者個天想我忘記........但真的可以嗎?!


 


沒有留言:

張貼留言