2009年9月23日 星期三

上頭儀式

上頭儀式
男女雙方在婚禮前,擇定良辰(男方要比女方早一小時前),進行上頭儀式。儀式
須由「好命佬」及「好命婆」(是男女雙方的長輩或親友,擇父母子女健在,婚姻
和睦者)在男女雙方各自家中舉行。

一對新人皆要穿上睡衣,女方宜選一個看到月亮的窗口,桌上點著龍鳳燭,清香一
炷,連同蓮子、紅棗、湯丸三碗,每碗六或九個、生果、燒肉及雞,心向當天參拜。

男女雙方亦要準備尺、鏡、剪刀,即所謂「龍頭鏡、較剪尺」,取光明繼後意思。
「好命佬」及「好命婆」替新人梳頭,一面梳,一面說:
一梳梳到尾

二梳梳到白髮齊眉

三梳梳到兒孫滿地

四梳梳到四條銀筍盡標齊
 
***
 
仲有一個月就係喇...上頭...上頭...上頭...YEAH!!~~ 阿B已經搵左佢既堂姐夫...而我就搵左五姨黎執行呢個重要儀式...阿姨收到我既電話仲話等左我既電話好耐呢...仲即刻應承了...第日仲申請埋假期添...真係好感動!!
別人對自己的婚禮重視...真的很開心...其實我都易tum...有時一句說話已令我好感動 (當然我識分真心定門面說話)...
上星期和兄弟A上了笋崗...因為佢訂左d小禮物...我地訂左兩個水晶相架...三個響鋪頭一齊check貨...好開心...既然大家都差唔多時間搞婚禮...多少有點共鳴...一齊買野一齊討價還價...而且互相幫助的感覺好開心...咁先係朋友嘛!!  我買左幾條囍字吊飾...佢都買左幾條...之後佢問我夠唔夠...如果唔夠可以拎去用先...仲話佢未用住可以再買!!  有佢呢句好窩心...佢真係交個心出黎對朋友既人!! 

沒有留言:

張貼留言