2009年9月24日 星期四

Final Trial & 揀飾物 (PART 2)

第四個 look 係進場...佢 set 到個髻好怪...好似道士咁...呢個 look 影到我好肥...簽字既look...真飲恨...初時仲揀個大皇冠比我...OMG!!  娘爆...家下唔係選 MISS HK 呢...太誇就變得娘了...而且唔覺得顯得個頭好長好怪咩?!  我鍾意簡簡單單一個小頭冠...一串珠鍊就夠靚了...我唔要咁多野堆砌響我身上面...始終太複雜既野放響我身上就會顯得格格不入...戴左呢個教宗冠...我覺得頭頂有好大壓力...條裙已經好誇...我覺得其他唔駛再誇都已很夠了...由頭閃到尾有夠白痴...好娘...好土...公主病咩?!!  我已經讓步揀左呢條唔係理想既裙...佢地話要閃要誇...其實我好唔鍾意...好抗拒...人地嘩嘩聲...通常亦有包含負面反應囉...我覺得著左好論盡......我仲煩緊點坐得好黎簽紙...我都唔知點放好條裙...好擔心......到時實好緊張...又要顧條裙...有點洩氣......我驚到時...通常人地感動到喊...我係擔心到喊囉.....


其實佢地比意見我...不過接受與否...其實應該屬於我囉...不過我唔鍾意...我話唔得唔好既佢地就黑面比說話我聽...即係要我屈服咩?!  次次都係咁...我好唔鍾意!!  如果我覺得ok...佢地又覺得 ok...咁先可以通過嘛...而家唔係由佢地話事囉!! 


大皇冠...真係接受唔到...我唔係公主病......唔似戴左頂鴨咀帽咩?!



雖然呢個皇冠唔係咁閃...不過我覺得戴左自然d...覺得襯我d...



反面咁 set 晒上去好似仲好...無咁肥~~



呢個都係上次既look...如果佢前面識得幫我整好d...應該會好 d ...我去影婚紗相o個 d 都識幫我整...唔明點解佢唔識整囉...乜 mua 唔係要收正我既缺點既咩?!



我似唔似謝安琪...haha~~ 飛飛頭!!  總係一睇就覺得我似地中海戴左假髮~~



接住黎既係敬酒 look ...不過我總係覺得整得怪怪...我話成個牙擦仔 look...佢地又話唔係...有特色喎?!   究竟我既感覺重唔重要既呢?!  連自己o個關都過唔到...我仲邊有自信見人...邊有信心著得好睇呢...我驚到時我 C C 縮縮囉...o個個網...唉...好似我爸以前賣水魚用黎裝水魚個網呢.....


成個菱形咁...呢個 look 襯條裙咩?!  =___="






我就係比個網捉住既水魚喇...



um............ 真係得咩?!   靠害.......



d頭髮整到咁拱...我想問個頭頂d頭髮會點整好呢?!  總係覺得有點阿差婆 feel...仲欠條巾遮面...



上次o個個感覺好似好 d...




 


到最後一個 look ...亦係我至失望既 look...整左幾個都唔滿意...呢個又太似先前迎賓o個個...而且呢個邊係頭飾黎呀??  頸鍊黎架喎!!   你會點幫我整呢?!   一定要夾好多夾先定到啦!!



吊落黎o個抽野...會點處理呢?



好似d山地姑娘......



個鍊扣...好明顯係一條鍊黎...咁用黎戴啦...要搵個頭飾先得!!



綜合今次試 look 同揀飾物...比第一次求其...基本上得個迎賓係 ok d ...其他好唔惦...試完好唔開心...加上...o個個 Maggie 又馬後炮...話其實呢個唔得o個個唔得...我問佢點解當時唔講...佢又話當然幾個比較係好d...即係全部唔好之中揀個好既...咁咪即係唔好囉!!  唉...........................................  想喊~!!


好擔心......


沒有留言:

張貼留言