2009年9月24日 星期四

Final Trial & 揀飾物 (PART 1)

上個星期六約左大S試妝...今次佢帶埋前面o個執假髮比我試...不過我總係覺得戴左好怪...但佢地又話唔怪...我就覺得戴左之後...條界好唔合邏輯咁...而且戴左感覺唔舒服好唔自然...但係佢地又話唔係...但我呃唔到自己囉...想催眠話好睇真係唔得囉!!  有種羅家英的感覺...所以我決定 BIG DAY 唔會用呢 PAT 野...用左我驚後悔一世...到時會燒晒D相無眼屎乾淨盲囉!!


睇番輯相...見親呢PAT野個心都好唔舒服...好唔開心...其實而家都整得唔好...到時咁趕又點會整得好呢?!   諗到呢度又擔心又驚...但係居然無人講真心話比我聽!!!!!!!!!!   Maggie我知佢根本唔想我靚...見佢秘秘密密搞咁多野...無一樣係幫我扮靚...只係為佢自己...電髮...電眼睫毛...加大量金錢做 facial...周圍試 girdle...搵飾物...買鑽石手鍊...買貴鞋 etc...人人都想自己靚我都明...不過唔明點解佢太緊張佢自己囉...所以我開始唔相信佢講既說話...而且佢d taste實在太....................


首先試褂 look ...上次個造型都ok...不過今次我頭髮長左好多 (長多1/3呀)...再咁扎起就唔似set左頭...好似好混亂咁...所以想叫佢改做髻仔...我覺得會整齊d...感覺爽d...而家好似普通將d頭髮束起放埋一邊咁...um...點解佢地話ok既呢?!



側面睇...好咩?!  好厚重......而且前面o個執野...分界位真係好礙眼......唔關頭髮同唔同色事...根本都混合唔到...拱左出黎...邊有人d界線分到咁架?!



上次試妝既頭髮既長度...反而上次既頭飾仲好~~




明顯無乜心機整...只係覺得好混亂...加上又無上妝...所以靠估效果囉...



上次整得好好多囉...



響另一邊睇...都唔覺得靚...um...咁樣真係好嗎?!



成 pat 野咁...太長頭髮唔o岩咁扎...=__=   插埋 d 花...好似傻婆咁...現場睇都唔覺咁差...原來影出黎既效果係好差...



上次後面都整得好 d...側邊唔太多頭髮感覺好 d...



第二個係外景婚紗 look ... 不過我覺得 set 到咁行去影外景有d格格不入...反而呢個造型用黎進場會好d...不過我條裙又係泡泡活潑型...如果 set 呢個高貴look又怪怪咁...唉...有點擔心...其實點解無人可以比到意見我呢?!  我話有問題時...個個都比唔同理由比我去說服我咁...不過總係說服唔到我囉...其實好坦白講...佢地應該都覺得唔靚啦...不過又唔知set乜先會好睇先唔出聲o者...換著係我都會啦~~!!  太成熟的樣子...咁既look去影外景...好似老多十年...



反而我覺得上次咁整仲清新...夾番外景個 feel~~



個 feel 同條裙會唔會唔多夾呢?  而且阿B又著白色禮服加波鞋...好causal...我 set 得咁成熟...會唔會好似姐弟 feel 呢?!  @@!!!




前面o個 pat 真眼冤...好唔得~~ 一陣人地以為我禿頭呢~~



 


第三個試迎賓 look ...呢個感覺好d...時尚d無咁老土...而且起碼似係 set 頭囉... 不過 d 紫花...好唔得...好殘舊...但係佢地又話無問題...唉...我家下唔係影婚紗相...個個現場睇得好清楚架...試到呢度...真係好唔開心...不過我都唔知可以點了...睇我試妝個樣就知我好無mood..................


希望到時佢整得整齊 d 啦~~



好顛婆 feel...唔明點解蝴蝶結就唔ok...呢個就話 ok???  唔娘咩?!  而家要等埋 couple 比 d 咩飾物...呢個我覺得好唔惦!! 


 


前面o個 pat 貼住個頭好唔自然...



呢邊還可以...希望到時佢會set得好 d...



上次有心機整...感覺好 d...



後面...都係希望佢整好 d...



點解差咁遠既?!



to be continue.... (Part 2)


http://hk.myblog.yahoo.com/jew903hk/article?mid=2079


 


 


 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言