2009年9月26日 星期六

DIY 簽名筆

今日放工後...全日都在派帖...先去中環搵阿B舅父...再去荃灣搵佢表弟...再去馬鞍山搵我伯娘...之後同黃老闆食晚飯...再接住去大埔搵阿B表哥...好彩我搵唔到我兩個堂大佬...如果唔係就要去埋 Tuen Mun!!   又派左部份帖喇...夜晚堂大嫂打番電話比我...佢叫我寄比佢地就得喇...好野...慳番d時間~~ 不過佢話o個日撞期呀...佢唔黎喎!!  是旦啦...佢同學嫁女係親過佢伯叔嫁女既~~!!  有約在先...我明既~~


今日去探伯娘...佢而家一個人住...精神都唔錯...唔知點解...覺得佢好寂寞...以前佢屋企好熱鬧...家下得佢一個人冷清清咁...總係覺得佢地屋企出左d 問題...um...其實點解唔可以多d關心老人家呢?!


***


成日比人哦...今日終於的起心肝去整野喇!!  不過阿B都係睇我唔順眼...我整整下佢叉隻腳埋黎幫手...哈哈~~ 佢仲哦我...話佢D野唔駛整咩?!


新鮮出爐既簽名筆...!!!!  其實個筆咀仲未整好的...!!  整左八支每隻色兩支...應該夠掛~



四色簽名筆~~ 紫加黃既組合幾搶眼...仲有四色絲帶呢~~ 特登整隻蝴蝶結同筆桿唔同色...HEEHEE~~~



仲有個筆咀未搞惦...如果唔夠時間可能就咁算了...咁都好丫...可以比賓客分到係咩顏色添~~ (懶人的借口...呵呵~~~)



呢個就係我既製造工場喇...!!  相當之混亂~~~



仲有襟花 & 手花進行中...努力~~!!


 


 


 


3 則留言:

  1. 好靚........
    [版主回覆10/04/2009 03:29:00]多謝丫~~不過個筆蓋仲未整好~~
    你又整丫...!!  好好玩架!!

    回覆刪除
  2. 整得好靚, 構思好好, 仲靚係街買, 用完之後又可以做擺設
    [版主回覆10/04/2009 03:31:00]讚到我有d面紅...哈~~遠睇ok咋...近睇其實好多瑕疵架...!!  heehee~~

    回覆刪除
  3. 我都想自制簽名筆, 不過又怕好難 wor......

    回覆刪除