2009年9月25日 星期五

婚檢有結果

上星期六我地去左做婚前檢查...今日姑娘就打電話黎講報告比我地知...結果兩個都正常!!  無地中海貧血基因...無愛滋...無糖尿...血液正常...小便正常...德國麻疹ok無問題...不過驗到我係敏感體質...正常應該係 0-6...但係我 over 10 @@!!!   因為我有鼻同皮膚都敏感...um...無得醫的!!


而阿B就無乙型肝炎抗體...相反我就有大量抗體...可能我曾經受感染過...不過自己打嬴左好番...所以姑娘話我好幸運...因為唔係咁多人會打嬴...叫我只係 2-3 年後再驗...如果弱左就打支加強針就OK喇!!    至於零抗體o個位曾先生...就要接受 3 支針的痛楚了...哈哈哈~~~ 咪話我嚇你...想當年我打甲型針係好痛的!!!   好彩甲型只係打兩支...你要打三支呀!!!!!!!!!!!!!! 


為左就番我兩個月後打既第二針...所以阿B必須響10月頭打佢既第一針!!   咪做 " 淆底王" 呀下...快d book 時間打針呀))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


又完成一個項目...兩個都健康...真開心!! ^^


1 則留言:

  1. 恭喜哂!!!
    [版主回覆09/29/2009 01:06:00]多謝丫~~ 驗左安心 d ...heehee~~

    回覆刪除