2009年8月9日 星期日

阿B的新寵兒

幾年前買過部 SONY DV ...朋友叫佢做 " 阿伯電筒" ...因響百老匯買...而且外型似手提電筒...用過幾次...去過一次泰國旅行用...其餘時間都係擺響度...到上年想用...點知壞壞地喇...成萬幾蚊就咁報銷左...!!


今年又手痕想買部黎玩...而家呢D機越出越平...部部都話高清...心目中唔想買咁貴喇...買部細細地五千樓下就 okay喇!!


我梗係想買番Sony 機啦...因為我係索記的死梗 fans...!!  不過 d 咭真係好貴...而且機都唔平...加上揸機o個個實唔係我...而且梗係比 $$  o個個話事啦...所以由得阿B佢話事啦~~


星期五放工食完飯...去左沙田七樓睇機...入左豐澤...o個位 sales 極之好人...有問有答...唔係求其o個隻...仲係咁拎d機比我地試上手睇...不過無理由第一間睇左就買架嘛...所以走去百老匯再睇下...其實阿B初時心目中諗住買 Panasonic 既機...因為細部啦~~價錢都係筆直範圍...


不過 sales 介紹左部三洋機比我地...拎上手都幾好喎...外型都幾靚仔...而且做緊特價...唔駛5千添...心郁郁...


不過我地知張毛記應該會仲平d...所以就走左去問價...仲平多兩舊幾呀...贈品一樣...!!


於是扑搥!!   去旅行時可以用喇!! 



以前部sony機有個 wide angle ...又 fit 到呢部機...可以慳番五舊幾唔駛買 lu...



贈品有代用電池... HDMI 線...同埋一個機袋...!!   仲有支好弱雞既腳架...都費事影...實在想扔左佢!!



本來諗住接新娘o個日自己駁線 ON LIVE TV...不過最後都係算了...因為純美新娘可以將其中一樣贈品揀呢樣...所以唔駛煩啦~~~


***


另外...因為唔想Big day o個日兄弟咁繁忙同埋心理壓力太大...所以最後都決定請人影 snap shot...不過問過好多唔係價錢貴就係無期...所以最後決定搵番純美新娘... steve 仲認得阿 B...不過佢記錯左我地未join仲係咁吹晒水...後尾比我地笑...佢後面個妹妹仔仲忍笑忍到個身係咁震...哈哈~~~steve送多樣贈品比我地...不過我地想要本相簿多D...佢話做特價就得送就唔得喇~~ @@~!!  即係而家我地有五款贈品... 1本無縫相簿...大海報...On Live TV...原裝DV母帶...特價無縫相簿...!! 


初時佢話o個日好 full 好似已經無晒人影喇...嚇得我丫!!   不過都肯再幫我地睇真d...好彩仲有一個咋...睇埋佢d相版...影得幾好喎...仲有魚眼鏡...而且佢部相機係靚機黎啊...所以好快就決定扑搥喇!!   仲問埋佢我地當日錄影師傅係邊個~~


諗諗下...o個晚我地好多人負責影相 @@~~ 魚翁撒網式...有兩個影standard相...有兩個影snap shot應該都可以揀到靚相掛...哈~


 


1 則留言:

  1. 有空歡迎來我家唷~感謝分享..加油喔! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 色情遊戲
    080豆豆聊天室
    聊天室尋夢園
    聊天室交友
    本土自拍
    哈啦網路成人區
    a片-aa免費看
    85cc免費影片
    免費視訊聊天
    視訊聊天室
    視訊交友網
    美女交友 聊天室
    成人聊天室
    免費視訊
    sex520免費影片
    金瓶影片交流區
    豆豆成人聊天室
    土豆網-影片下載
    小高聊天室
    免費視訊聊天
    免費視訊聊天區
    嘟嘟情人色網
    sex999 免費影片

    回覆刪除