2009年8月11日 星期二

做"兄弟" ?!

今日同11月結婚的兄弟傾開...哈~~佢話想搵我做 " 兄弟 "呀 ...!!!   無錯!!  係兄弟!!  因為佢話我無聊鬼主意多 @@~~ 好耐以前...o個時仲未係咁多人整愛的宣言...我同阿B就合力泡制左一篇 " 杰作 " 比另一位兄弟!!   到而家佢地仲記得...好難忘...哈哈~~ 所以我都有D擔心佢地會響我地 BIG DAY 時進行大報復!!  哈~~


真係好開心...佢有呢個 idea...做兄弟...哈~~ 我鐘意...不過佢話要問下未來老婆意見先...heehee~~~ 咁又係...叫個女既反串又幾搞野既!!!   我無問題架...著埋老西我都得架!!   我諗我扮男仔都應該幾英俊瀟灑的...我驚阿嫂d姊妹 " 搭 " 晒我糖呀!!  哈哈~~~ 想像下都覺得好玩!!


同呢位兄弟都識左好耐好耐...耐到我唔好意思提年份...哈~~ 家下大家同一年結婚...真係好開心呢!!  不過識我地既就荷包重傷啦~~~ 連續兩個月要比人情呀!!


好朋友~~~有咩需要幫手就出聲得喇...!!  ^^   仲有...你可以放心去自由發揮喇...我o個日請左人影 snap shot ...你唔駛咁大壓力架喇 ^^ 



另外...講開餅咭...美心員工價好似要等農曆八月十五後先有?!   下?!  咁我點算呢?   問左 8 月 expo 美心無擺檔呢!!!!   我地大概九月十幾號會過大禮喇...!!   要問清楚幫我買既好同事先得...如果真係無既話...唯有用工聯咭 (8折)...或者買唐餅...或者全部用晒雪糕劵...um...突如其來有個少衝擊添~~ @@" 


 


1 則留言:

  1. 咁你飲你兄弟果餐唔洗比人情啦,當無數~!!哈哈
    [版主回覆08/16/2009 05:16:00]我驚佢老婆唔放過我呢~!!  哈~

    回覆刪除