2009年8月6日 星期四

貼紙 & 絲帶

響網度見到有 D 個人化既貼紙...哈~~又身痕想訂呢D獨一無二既貼紙...用黎貼響帖呀餅咭呀小禮物個盒上面...雖然有點浪費 $$...不過令到婚禮有少少特色同埋自己覺得開心既...我覺得值得...唔係下下用實際去衡量既...咁搞結婚就係有藉口駛錢架啦...哈哈~~


於是訂左兩款...中式既係圖章型...西式既有我地logo架...哈~~~要一個月先起到貨呢...好彩早訂...如果唔係就趕唔切九月派帖喇~~!!


中式既第一款係透明底紫色字....第二款係相反既...紫色底透明字...好得意又有代表性呢~~



英交版就有我地既 logo 同埋大日子日期...簡單圖案及線條...呵呵~~ 又係透明底紫色字!!  無乜花巧既設計...似足我地...哈哈~~~



好期待呢~~~!!


好開心...好多野都係用上深淺不一既紫色呢~~!!


另外...訂左10mm紫色既絲帶...雖然條絲帶上面無我喜歡既條紋...不過呢間可以10碼咁訂...其他既要訂100碼呢...點用得晒呀??  @@~~  絲帶上面會印埋我地個名架...將會用響d手花襟花既地方...少少的細節令到婚禮加上少少的特色...我都係想難忘D罷了...heehee~~


絲帶係唔太深唔太淺既紫色...字既顏色係白色...希望出黎效果okay啦~~



另外先前揀左o個款証書套...最後覺得麻麻地...所以都係轉番呢款...影相出黎效果應該會靚d...呢個都係樣版黎...都okay丫...



1 則留言: