2009年8月3日 星期一

兩個都係大懞精!!

今日打去壹誓問可唔可以今個 SAT上去簽份擬結婚通知書...點知位小姐話 SAT無律師響度 @@~~ 不過重點唔係呢個...!!   而係佢話我地都未登記填資料!!!!   我問佢填邊D資料...佢話之前 send 過 e-mail 同通訊比我地...叫我地上網填資料...!!  係咩?!  好似上個月有收過下...不過我地無睇清楚...............位小姐仲話不如再send多次比我地穩陣d...@@!!


Dear Bridal Customers,

In relation to your wedding ceremony on 18 Oct 2009, you are invited to attend our office between 18 Jul 2009 to 18 Sep 2009:
1. to sign the Notice of Intended Marriage ('the Notice") as required by law; and
2. to attend our pre-ceremony workshop (in Cantonese).

To make appointment and enable us to prepare the Notice in advance, please click this link

http://www.oath.com.hk/chi/customerLogin.php :

a. to log on your account (with your user id: xxxxxxxxx and password: xxxxxxxx registered with us);
b. to complete the online questionnaire and workshop enrolment form; and
c. to submit the completed forms
.

Regards,
An Oath Celebrant Service
Unit 1203, 113 Argyle Street, Mongkok, Kowloon
T: (852) 2115 8108
F: (852) 2513 1487
E: service@oath.com.hk
W: www.oath.com.hk

致 客戶:

就將於2009年10月18日舉行的婚禮,現誠邀閣下於2009年7月18日至2009年9月18日期間親臨本公司:
1. 簽署擬結婚通知書;
2. 參加婚禮前工作坊(廣東話)。

為預約會面時間和使本公司可預先準備擬結婚通知書,請瀏覽以下連結

http://www.oath.com.hk/chi/customerLogin.php :

a. 登入您們的準新人用戶 (使用您們已登記的用戶名:xxxxxxxxxx 及密碼:xxxxxxxx)
b. 填妥網頁上的「擬結婚通知書及預約簽署」表格
c. 呈交以上已完成表


多謝選用本公司的服務。

壹誓證婚服務
九龍旺角亞皆老街113號1203室
電話: (852) 2115 8108
傳真: (852) 2513 1487
電郵: service@oath.com.hk
網址: www.oath.com.hk


兩個都無睇清楚...只係睇左第一段!!!!!!!   之前仲諗住就咁上去添呀...好彩打去問下咋!!


之後搞左幾耐...好多日都已經 full 晒喇!!!!   8月得番 25號晚...咁呢日唯有係首選啦...次選係 9月1日...第三選擇係 9月8日!!   9月2日我要做treatment唔得閒...9月3日係最後一個單身生日...阿B話要同我慶祝...所以唔揀呢日...!!



而家仲未 confirm 架...要等通知呀!!  ~_____~"  真係人結婚我地結婚咩都唔搞清楚!!!  仲大安旨意添!!


***


另外...今日醒覺仲有兩個半月就係大日子...但係我地仲未對好帖張初稿...Metropark催左我地幾次喇...不過我地要等埋金成o個位阿姐 send 份稿比我地呀...因為想內容一樣嘛!!   Sat 催左幾次先 send 黎...不過錯左酒店名...仲印漏個 WEDDING 圖案...今日都仲未改好...D位又唔 SET好...o個位阿姐做野好求其...仲話呢份唔緊要架...要再上去灣仔鋪頭簽名作實架...!!  你都唔整好比我地對...咁鬼遠一陣上到黎又睇住你改咩?!  都唔明點解唔好好地改比人睇既呢?  不過...我地sat一定會過去搞惦佢...再拖我地就趕唔切印架喇!!!


而家開始覺得有d打到黎既感覺喇!!!!!!!!!!!!


 


沒有留言:

張貼留言