2009年8月14日 星期五

收到証書套喇~~Yeah~~

同事代訂既結婚証書套...今日收到喇!!   唔該晒啊!!


等埋八月尾收埋d相後...揀張相晒大黎放響入面先!!  封面繡左我地大日子同埋個名啊~~


實物都幾靚下架...



d花花影出黎好樣d...實物幾樣衰下 @@~ 


好野...又搞惦一樣喇!!



***


另外七月尾時...屎忽痕訂左10碼印名絲帶黎玩...今日都收到喇...雙喜臨門既感覺...hohohooooo~~ 應該會用黎做襟花手花用~~ 要研究下點樣縛先會現到個名出黎先~



其實我鍾意橫紋絲帶多d...不過搵左好多間...最少都要訂 100 碼喎...傻架咩?!  要咁多黎吊頸咩?!   所以揀左呢間 10 碼都可以訂... 出黎效果都ok丫~~ 大概14日就收到貨...都幾快~~



***


另外...上個月響 Royal Plaza 訂左套房...又話會 e-mail 黎 confirm...等左咁耐...忍唔住叫阿B打電話去再問下!!   車~~~ 有冇搞錯啊...send錯左 e-mail address???  串錯字都得?!  嚇死人咩...仲以為會上警訊呀~~!!  終於真正 confirm 實喇~~!!


***


再另外...訂左既小禮物...通知可以去 check 貨喇!!  yeah!~~~~ Sat or Sun 去驗貨先...希望無問題啦~~~ 180盒自己拎定速遞落黎好呢?!   順道又去笋崗同百合隆巡視下先!!  好想快d收到貨...因為近黎有d醒覺好似時日無多咁~~~ 即係好快到Big day喇~~~ 家下8月都差唔多過左一半喇!!!


***


今日一下子好似搞左好多野咁...@@~~ 


響 Jusco 10 蚊店買左支油性筆黎試...如果惦既就買多幾支...不過得黑色!



另外買左彩色既釘書釘...不過又唔捨得用 @@~~



***


今日仲打左比阿Ron...問介指座既情況...佢話已經做左一半...不過有野要趕所以放埋左一邊...佢話 Sun 會 e-mail 個樣比我睇下得唔得...yeah~~~ 好開心...終於有個期喇!!   好掛住d大口仔呢~~  佢地離開左我4個幾月喇!!    好期待佢地改頭換面既形象呢!!


1 則留言:

  1. 紫色絲帶好靚呀~~!!! 你支黑筆係咪簽名筆黎架?我見D人上笋崗買簽名筆,有好多顏色,唔洗$10支
    [版主回覆08/15/2009 10:12:00]真係幾靚呀~~ 如果佢可以多D字體揀仲好~~
    我試過響笋崗買...質地麻麻...好易漏墨...所以再搵下有冇D好D試下~

    回覆刪除