2009年8月9日 星期日

無風爆熱的一天~~~試花炮!!

今日天氣好熱...係一滴風的感受唔到...真係熱到人都顛!!   好悶熱的一天~!!


本來想今日過灣仔簽埋張帖 confirm 印...點知個阿太放假無交帶...無print份稿出黎呢!!  明明噚日講好架嘛!! ><"   搞到聽晚放工要過海去趕頭趕命喇!!   聽日佢唔準備好就片梗佢!!   之前仲講大話...話 send 左 e-mail 比我地...無理由兩個人既 gmail 都收唔到佢既野...其他人 o個 d 又無問題?!  我地仲成日check 住添...!!  算...搞好篇稿就算...點知佢又搞得唔好...成日都唔改好比我地睇...終於搞惦...佢又唔記得 print 出黎...唉..........


家下我地明白點解有時 d 鋪頭有d人會遇唔到問題...有d就遇到大問題...就係因為有呢d員工...求求其...搞到公司形象被破壞!!   希望聽晚順順利利啦...要印架喇...唔係點派帖喎!!   唔通到時印份稿出黎當傳單派咩?!


***


去唔成灣仔...咁我地又諗下去邊好...突然諗到樣好玩既野...就係帶 d 大口仔大口妹去影 pre-wedding photo...哈哈哈~~~


去之前...我地要去做項實驗先...幾個月前買左幾支花炮諗住試下D效果...不過一直都無適當既地方試...本來清明時提議拎上山試...橫惦都燒炮仗嘛...不過比阿B reject 左...佢話拜山要正經d...邊有未來新抱拎花炮當炮仗?!  仲要放完一地都係彩條?!  開 party??  哈~~所以咪一直放左埋一邊囉!! 


不過我地應該下星期會去笋崗驗貨...順便會買埋d花炮和其他物資...所以要去試花炮效果啦~~ 


地點選擇響屋企附近既田邊...星期日應該無人落田喇掛...哈~~ 我地仲拎埋部新 DV 去錄影呀...幾認真?!  要睇 PLAY BACK 架嘛...唔係點挑選呀!!  嘿嘿~~


總共有兩款花炮...總共有大少不一既五支...開炮喇~~~登登登~~


金色包裝呢款勁d靚d...彩色包裝好弱下...仲有支唔得添!!


彩色包裝最矮身o個支太弱喇!!   最後入圍既係高身o個幾支...金色最大 (12吋) 會響入門o個時放... 金色同彩色 (8吋) 會進場時同禮成時放... 好似去入軍火咁... 哈~ 阿B二哥仲話到時會入門時燒埋炮仗...@@~ 好似新年!!



剛收到攝影B的相版...比大家睇下啦~~~ 呢幾張我至鐘意!!  哈~~










三點幾影到五點幾...實在太熱喇!!  攝影B辛苦晒喇!!  ^___^


本來諗住影完相出百利傾下D姊妹裙情況...不過兩個個身濕晒...邊度都唔駛去...所以返屋企沖涼...晚餐都係叫外賣...今次叫左元綠...個辣冷麵都唔辣既!!  D魚生都ok...不過d壽司就縮晒水啦~~ o個兩罐可樂係自備的...好冰凍!!



 


 


2 則留言:

  1. 咦...好搞笑呀你地...試花炮~~
    不過又幾有用wor
    我會prefer要彩色果隻, 大支裝, 大約幾$$阿. (因為我地間酒店個sales好多要求...話剩係比用d 弱雞D既花炮...)
    [版主回覆08/12/2009 01:03:00]我地上次響笋崗買架...
    最大支o個支好似係人仔6-7蚊...
    最細支o個支人仔兩蚊...
    不過呢個係單買一支既價錢...如果買多幾支就會平多d...
    下次買左再報告 ^^

    回覆刪除
  2. 你真係好,試左效果比我地睇,咁就知道自己想要邊d,最後果支真係好勁秋呀~!!!!
    [版主回覆08/16/2009 05:12:00]呢支未算勁呀...仲支仲大一倍呀!!  不過我地無買~
    因為玩完要清理現場都幾慘架...哈~~
    最後o個支只會買兩支...入男家門時放呀~~

    回覆刪除