2009年8月23日 星期日

Wedding Expo Again~~ (Part 1之買餅咭)

今日又去婚紗展了...今次有幾個目標...(1) 買餅咭 (2) JOIN 婚前檢查同埋打預防針 (3) 買紅酒...


之前問過美心...今次無擺檔...oh~~ no...!!  噚日公司的小妹妹 send msg 比我...因為未知美心幾時再有員工價...所以我要自己買喇...佢仲話萬分唔好意思...傻妹~~ 佢臨走前都仲記得問我係咪要買餅咭...其實佢都好儘力想幫我...我又點會介意買唔買到喎...只是貴少少...其實都無乜所謂...


本來都諗住去工聯會買...有八折...不過去到 expo...見到聖安娜後就即刻轉呔...!!  因為張餅咭好襯我地張帖啊!!!!  哈哈~~~ 聖安娜出左幾款餅咭...分別係 (1) 舊有基本換西餅既餅咭 (2) 極品套裝 (Deluxe Cake Set)  (3) 至尊套裝 (Supreme Cake Set)...


我地計過 (1) vs (2) 只係差幾蚊...而 Deluxe 就最襯我地張帖...個餅盒好靚架!!  決定買 40 張 Deluxe 喇~~~ 而呢款餅咭都有分中西式 @@~~  咁我地既然有中式帖...所以就 20 中式 20 西式了...好無聊...哈~~ 咩都要襯一番...


75 折...加送左一張 $100 蛋糕劵~~ 仲送左 d 回禮利是封...仲比多左d封套...可能知我論盡...驚我加工過程中出錯掛...heehee~~~



仲有得試食添啊...我就揀左藍莓...阿B揀左芒果...佢揀o個隻好味d ~~



睇勻個名單...都唔見有奇華既?!  於是問下人...oh~~~ no!!!!   奇華無擺檔呀!!  佢次次都擺點解今次唔擺啊!!!!  @@~~~~!!!!!!   不過我地都無乜所謂...無奇華就去買榮華啦~~ 差唔多o者~~!!


去到榮華攤位...阿姐好好招呼...有問有答...如果買滿 30斤就可以免費借過大禮用既禮餅木盒同埋禮書木盒...初時聽到要買 30斤...嘩~~咪好多?!  原來買一張餅咭 (4個囍餅)就已經 1 斤喇...即係買 30 張就得囉!!   咁我地計計...過大禮又要買兩盒龍鳳對餅...換d餅黎過下大禮充場面...加埋要派比長輩既餅咭...其實都差唔多...所以就買左 30 張了!!   仲有我地過大禮o個日既前一日...剛剛趕到避開中秋既繁忙時段...所以仲可以去任何一間換餅...太好了!!


呃...不過佢送左把紅遮比我啊...我已經買左喇!  個 sales 仲話我咁早買做乜 @@~~ 不過把遮印左 " 榮華 " logo 既...我唔做代言人啊!!  我都係用番之前買o個把!!  靚好多!!


阿姐開把遮比我 check check...之後佢提醒我...不過個樣好怪異...@@~~ 佢話而家開過把遮返到屋企就唔好再開喇...要到出嫁o個日先好再開啊...佢先後講左幾次呀!!  搞到好似講緊鬼古咁!!  嚇死人咩!! 


榮華 d 封套好靚啊...!!  叫佢比多一兩個都唔得...咁我加工時要好小心先得喇!!!



搵日要將 d 餅咭套加工了~~~!!  yeah~~~ 遲d訂埋d雪糕劵...咁就搞惦呢part喇!!


哈~~~ 呢 part 我係絕對唔可以比 $$ ...因為有個好好既藉口...禮餅係男家既聘金...我點可以貼錢嫁啊...哈哈哈~~~ 阿B速速傍唔好兩頭望...哈哈~~


另外...今次 Casablanca 有擺 booth... Irene 見到我地居然認得...剛巧佢同事仲派緊張宣傳單比我...仲同佢同事講唔駛派喇!!  @@!!  其實我地見過一次面咋...仲要係幾個月前...咁都認得...我地真係咁易認咩?!   佢話比我地知因為上個星期擺左美食節...所以奇華美心今次都唔會擺 booth 囉...呃......之後佢叫我地九月上佢度傾下個 backdrop 點整...um...其實我都未有心水...紫色係我地既 theme...不過我迎賓o個條係紫色裙...又唔想個環境咁花碌碌...想清清地柔和d就得喇...又驚d 人話白色唔好...真頭痛...選擇恐懼症又發作了......


沒有留言:

張貼留言