2009年8月24日 星期一

重造大相簿~~!!

CDL好大方...准我地影底成本相簿...咁又係...本野根本我地已經比晒錢架啦~~


大相簿的封面...好靚...無問題!!



第1頁都可以...不過覺得兩張放埋一齊既效果佢做得唔太靚...不過無要求重做...



第 2 頁...呢頁至大問題...好唔順眼...擺到咁迫做乜呢?  而且我覺得唔需要同一地方先可以放埋一齊囉~~~



第3頁...呢張可以接受...不過封面已經係呢張相...點解呢度又再做一張咁大呢?!  咁咪有點多餘呢!?  ~___~"



第4頁...唉...做乜空出咁大個位出黎...仲要排到齊一齊?!  ~___~"



第5頁...無拉拉底色整到好深色...又橫又直就咁放埋一堆就算了... ~___~"



第6頁...點解咁多空白位...唔覺得好礙眼既咩?!  仲有對相既作用原來係咁架?!  早D揀兩張合照仲化算~~



第7頁...呢張望落順眼D...所以費事改了~~



第8頁...呢張可能係顏色比較柔和...所以覺得算幾好了...!!  無改野~~!!



第9頁...其實呢頁都麻麻地...又係太多白色底...好似將D相就咁貼上去咁...不過算了...呢張唔改喇!!



第10頁...呢張又係超礙眼~~ 顏色太強烈對比了...搞乜呀?!  我地就係唔鍾意咁多空白位置呢!!  改!!  改!!  改!!!



第11頁...不過不失...呢張算了...



第12頁...老毛病又出來了!!!   做乜又排到齊一齊呢?!  又係咁多空白位...自動自覺改啦!!



第13頁...搞乜 LOVE 個燈牌搞成咁...人地唔知會以為我地叫 V & E...~__~"  同埋架電單車做乜唔見左既?!   成張個構圖都唔同晒啦~~~ 初頭諗住算了...無叫佢改~~~ 不過諗諗下...都係打去叫佢改番...!! 



其實佢地做過咁多本相簿...其實應該好有經驗...亦應該知道d客鍾意邊d排版丫...點解整到咁呢?!   究竟係我地要求高定真係無心機做呢?!  ~____~"


希望下次一 take 過搞惦啦~~~


 


沒有留言:

張貼留言