2009年8月18日 星期二

變性手術成功

因為唔太識針紙...所以要請槍搵人代整迷你公仔的禮服...呵呵~~~


期待已久的大口仔迷你公仔...終於都有了初稿了...


四隻大口仔公仔...有兩隻要接受變性手術...呵呵~~ 經過四個多月的手術...終於成功了...變性期間可能接受緊心理評估...哈哈~~


Ron 第一次比我睇既圖... 仔仔個蝴蝶結幾靚...不過大隻左 dd...比個口更大呢~~



阿B睇左話有D野要改改...仔仔的蝴蝶結太大了...大口妹條裙有點離罩的跡象...所以 send e-mail 比阿 Ron 有改一改...



終於改好喇...順眼好多啊~~~哈哈~~ 大口妹仲加埋頭紗添...阿Ron d 手工真係好得!!  呢兩隻公仔只有一隻手指咁長... 整得好靚啊~~~



仔仔的禮服係燕尾的...哈哈~~好得意!!



呢兩個公仔遲d我會用黎整簽名筆...Big day o個日...我會叫 d 姊妹昅緊d...唔好比人順手牽羊...heehee~~


不過要等埋 Ron 搞惦埋花車佈置及介指座先一次過交收...好期待啊!!


1 則留言:

  1. 好搞笑!妳真聰明
    [版主回覆08/29/2009 01:22:00]唔係我整架...我搵人幫我整咋~
    個女仔似唔似 " 小甜甜 "?!  @@~~

    回覆刪除