2009年8月16日 星期日

貨倉

屋企變左小貨倉...呢度係部份物資...仲有幾個箱仔無出鏡...有d放左入個喼入面...搞到間屋好亂...~___~"





今日做左兩樣野...第一樣試吹起d氣球...以為佢質地好簿...不過都ok喎...整左波中波...個效果幾好喎~~ 有d幻彩既感覺!  黃加橙...白加紅...白加紫...





第二樣係將扎繩剪成一條條...方便包裝...響未來幾星期...我屋企就會變成工廠喇~~ 誠徵包裝工人數名...有無志願者?  哈~~





狗仔細細今日無拉拉嘔...不過佢嘔完之後又生猛番@@~~ 仲中氣十足...吠到成村都聽到!!  全泰亨最惡既衰妹!!  都怪我心軟...打得佢少...所以養成佢咁叼蠻的性格!! 


不過...有時覺得...佢只有短短十幾年命仔...錫佢都黎唔切...仲打佢咩?!  而且陪佢既時間都唔係咁多...更何況...佢都係有時百厭d...實際佢已經好乖架喇..!!  ^_________^





而家阿B正努力做佢既 DIY 項目...佢真係好勤力下 (唔打機o個時)...酒店地圖差唔多進入完工狀態...張小型感謝咭都有初稿了...佢仲有幾個項目...嘿嘿...努力啊!!  我會響你身邊精神上支持你的!!


至於我......都係保持現狀...做下d無謂野...好似上網吸收下d資訊咁...hohohohoooo~~


2 則留言:

  1. 你隻狗仔細細~~ 好得意ah..hehehe
    我同我bf都可能係結婚之後養番隻!!hehehe:)
    [版主回覆08/19/2009 00:09:00]係呀...佢好得意架...我對佢又愛 (得意可愛又痴身) 又恨 (同我鬥氣唔聽話)...!!
    咁你想養咩狗呀?
     

    回覆刪除
  2. 我想養..金毛ga!!! 不過..heheh我又驚我照顧唔到咁大隻..
    second option就係....西高地白爹利~~/ 若瑟爹利
    kekekek:)
    (不過我皮膚敏感...所以一直冇action囉!)
    [版主回覆08/21/2009 01:00:00]你皮膚敏感唔好養短毛狗...佢地甩毛好厲害架~~!!
    白爹利好可愛啊~~ 我諗起西沙廣告...哈~
    約瑟細細粒好得意...而且會好嗲架!!
    我都有皮膚敏感同鼻敏感...
    不過我養左細細七年喇...都無乜影響@@~
    要睇下你對邊類物件環境敏感...所以真係要考慮清楚先好做決定呢!!
     

    回覆刪除