2009年8月15日 星期六

小禮物終於收貨喇

今日終於都搞惦小禮物呢個項目喇...都幾滿意...而且由落單到收貨都係兩星期...快又平...正!!


就係呢套喇...幾靚架...!!  唔駛得都睇得丫...呵呵~~ !!



上面仲印埋我地個名同埋大日子日期添呀...我地自己會留兩套黎紀念啊!!  因為我網名叫阿Jew...個音同" 豬 " 相同...所以阿B揀左呢隻豬仔呢...都幾得意丫...仲係一對添喎!!  我自己就好鍾意喇!!



希望收到既人會感受到我地既誠意同埋心思啦~~!!  我地會加條彈性繩做包裝...整起黎應該幾靚架!!  而且每盒會放張心意感謝咭...真係落足心機架!!  希望唔會白費啦!! ^^



呢箱野雖然唔太重...不過拖車仔返黎都幾係野架!!  阿B既功勞!  真抵錫...HEEHEE~~


今日好開心...好滿足...因為兩個人一齊去努力搞好呢個婚禮...真係好感動!!


沒有留言:

張貼留言