2009年8月28日 星期五

收到戒指座及花車佈置喇~

早在三月時已決定搵 Ron 幫我設計戒指座...花車擺設...在四月已交晒 d 公仔比佢加工...今晚終於約左佢交收喇~~


我地去左荃灣某屋苑交收...阿B第一次揸車入去...我地搵左幾耐先黎到 @@~ 阿 Ron 依然咁客氣...四隻我搞唔惦既大口仔大口妹mini size公仔...佢幫我整左套簡單禮服...好靚啊...仲幫我將其中兩隻做左變性手術...好得意搞笑~~ 佢好細心知道我係用黎整簽名筆...仲幫我諗方法點固定響支筆度...真係好感激...而且呢幾隻公仔佢收得我好平...實在太開心了~


對公仔大概 4 cm 左右...都可以整得好仔細...佢既手工真係好得呢~~




四隻仲係仔既大口仔~~~!!




我一見到佢幫其他blog友整既戒指座...真係驚為天人...實在好靚呢~~所以一早已決定搵佢幫手了...各位有興趣可以去佢個blog睇下啊~~


http://hk.myblog.yahoo.com/rongiftflower/index?l=f&id=36


佢做比我睇既初稿已經好鍾意...只是改動了放戒指的位置...其他既已經唔需要改喇...實在太滿意...好開心!!


變身前的樣子:



放戒指的位置用心型好有心思呢~



因為覺得放前面取戒指比較方便...所以請 Ron 作了少少改動~~


呢個就係制成品喇...好鍾意啊~~!!



仲有個靚盒盒裝住呢~~!!




另外訂左一個手花 & 頸花...都好靚啊!!  佢d手花襟花唔係貴...但係手工真係好靚~~絕對值得的!!  如果唔係要用左 Trinice o個 $200 deposit...我會揀 Ron 幫我做主婚人既襟花呢!!





我有三對大口仔大口妹結婚公仔...其中兩對係朋友送既...而我地自己買o個對就係用黎做花車車頭公仔...兩位小朋友~~~好耐無見喇!!  好歡迎你地返黎屋企啊!!  ^^  我好掛住你地呢~~



阿 Ron 比我地睇既初稿...完全唔駛改就收貨!



呢個係花車門花~~ 因為花車係紅色倫敦的士...而公仔又紅色...所以阿 Ron 建議用淡淡地既粉紅會靚 d 襯 d... 初時我以為佢會用小牡丹做...不過佢用左大牡丹...仲靚啊!!




花車頭花... d 絲花真係好靚...好似真花咁~~



放埋對公仔響上面...真係好襯呢!!



收到後實在太開心了...之前睇 e-mail 都已經好開心...成日都開番個 e-mail 黎睇...@@~~


雖然加了少少手工材料費...不過我都覺得好值...而且佢最後都無收我尾數...所以實際只係加左好少錢...


佢真係好好人好客氣...見過佢幾次面...我每次既要求佢都儘量配合我...不過佢唯一缺點就係太忙...哈~~~


 


 


6 則留言:

  1. 好靚呀﹗真係好多你最愛嘅大口仔呀﹗﹗
    [版主回覆09/01/2009 01:06:00]Ron 真係整得好靚呢~~
    我個婚禮真係幾多大口仔...heehee~~

    回覆刪除
  2. 好靚呀,我 bf 都好鍾意大口仔. 但是我就鍾意豬仔o.
    [版主回覆09/01/2009 01:09:00]豬仔都好可愛啊~ !!
    咁你地結婚公仔用咩呀??

    回覆刪除
  3. wow 真係好靚呀!!!
    [版主回覆09/01/2009 01:11:00]係呀~~Ron 既手工真係好靚架~~ !!
    我男友都讚不絕口呢~~

    回覆刪除
  4. 我鍾意D手花, 珠錬襯托得好GRAND好靚
    [版主回覆09/03/2009 12:27:00]實物真係好靚啊~~!!
    黎緊我都會 DIY D 手花襟花...要學下先得~~

    回覆刪除
  5. 我都好鐘意大口仔架, 請問你個介子座整左幾錢呀? 同埋對大口仔女係邊度買??? 好得意呀!!
    [版主回覆09/05/2009 11:20:00]對大口仔女公仔而家一田仲有得賣呀~~
    係一對聖誕公仔黎架...一隻手掌咁上下大~~好似做緊特價 $99~~
    我比阿 Ron's e-mail 你問下佢價錢丫~ ^^

    回覆刪除
  6. 同埋可唔可以add埋我? 我都add左你喇!!
    [版主回覆09/05/2009 11:20:00]add 左你喇~~ ^^

    回覆刪除