2009年8月1日 星期六

SPINNING AGAIN~

今日又去玩 spinning...隔左兩個禮拜無做運動喇...即係有兩個禮拜無食好野...哈~~


上到去又係跑步先...不過我都係步行多過跑...想留番d 力跴單車...


4:30個阿sir...我第二次跟佢跴...佢教既運動量會好夠...好攰呢~~ 而且佢夠大隻靚仔...跟佢跴真係賞心悅目...哈哈~~


之後去左玩步行機...跴左半個鐘...聽佢地話 6:30 spinning o個堂個阿 sir 好 crazy...好奇心驅使雖然已經好攰...但決定玩10mins...


大概6點左右就見到個阿sir響我身邊經過...我一見到佢既裝扮就知呢個係!!!  因為佢既爆炸頭...四方型膠眼鏡框...下巴d鬈鬍鬚...加上佢瘦瘦既身型...仲有令人一見難忘既包頭髮巾...單睇外型已經覺得佢係傻傻地...如果佢再著爛d...我響街度會以為佢係乞兒@@!!!!!!!!


6:10佢已經入左間房準備...我地已經成日比佢既舉動忍笑忍得好辛苦!!  佢地仲幫佢改左個名叫做 " 單車男 " ...


到正式玩時...佢d熱身運動笑到我死...係瘋狂咁做吸氣呼氣...手腳郁得好快...好似邪靈上身咁...不過跟佢玩好好玩...娛樂性又豐富...所以我跟玩足全堂...忘記左先前既疲倦!!


佢簡直係瘋狂...跴跴下可以甩左個單車扶手舊膠扔左落地...成日好似指揮家咁跟住d音樂指揮我地跴...跴到包頭巾甩左就縳響額頭度...佢d舉動真係好搞笑...又成日瘋狂咁大叫...下次我都要跟佢玩!!


跴左兩場...人都散咁~!!


一班人做運動時間過得好容易...由四點玩到七點幾...過得好快~~


食飯時好肚餓呀...係咁食食食...哈~~運動左幾多食番幾多...!!!


而且做運動之前...我響新開既伯伯加奴食左杯strawberry雪糕呀...所以先會體力充足...嘿~~


呃...而家周身都在痛~~


1 則留言:

  1. 好勁呀你..可以4-7咁做運動......我....真係唔得啦........哈哈哈
    [版主回覆08/04/2009 01:37:00]4-7 當中好多時間都係行行企企周圍昅...哈哈~~
    真係做運動都係跴兩堂共80分鐘單車咋~~
    不過食量就係平時既一倍呢!!!

    回覆刪除