2009年8月31日 星期一

CDL 睇新排版~

放工去左 CDL 睇新排版...


改左 8 頁...不過都係無張滿意...遂張遂張再寫低要改既野...


第2頁重做後無咁迫了...不過效果都係麻麻...又改改改~~


基本上我覺得 CDL 無乜點執相...只係將D相整到白左~~ 好彩揀相時無信佢會執走D雙下巴...肥手臂...我已經 out 晒o個d唔揀!!  如果唔係靠佢執都唔知點算...所有我既特徵都會現晒形喇!!


有張離譜到 CUT 左阿B對腳...隻手變得擺到好奇怪咁...我地就係要佢對腳既姿勢先要呢張相架嘛!!  而且仲CUT左我隻大口仔去...剩番大口妹一個響度...有冇搞錯?!  好唔細心囉!!


有D無左大半條裙...坐響電單車o個張無晒背景睇...有兩張無拉拉縮到好細仲變成大過一蚊少少既圓型...仲一邊放一張...搞到好似兩個車胎咁!! 


而且我地記得...買相時叫佢地還原番d effect 相...不過一張都無囉!!   所以我地要求佢還原番比我地...!!   佢話下次抄過隻新 CD 比我地!! 


有一張我地印象中係無揀過的...而且仲係 effect 相...雖然有兩張相響裡面...不過我地要求佢整番清大o個張...而細o個張因為有張類似既...所以放棄左細o個張了!!


今次見番本相簿...上面mark左好多野 @@~~ 花到丫!!


無得再睇新排版了... 唔得都無辦法喇~~~9月15日會交貨...希望做出黎效果好 d 啦~~!!


估唔到居然響最後關頭要扣 CDL 既分數添!!


沒有留言:

張貼留言