2009年8月24日 星期一

親臨CDL取相!!

五月影完相...等左幾個月...終於到左收相日...張單寫話 Aug 25 前後十日送貨...好多blog友都會提早收到貨...不過我地等到 Aug 23都未有電話打黎...所以就打去問...因為黎緊成個星期都無日得閒響屋企...CDL話可以去九龍塘自取...咁仲好...就約定今晚去!!


其實我地只係著緊 d softcopy...因為要好多 DIY Project 都係要用到呢批相...!!  所以好多野都企左響度無進度~!!   唔可以比藉口阿B懶了...嘿~~


可能天氣熱...成個場無人影相...梗要響度影番張留念...因為我以為今次係最後一次入 CDL~~~



終於收到喇~~~ 黎張合照...



收到大油畫 1 張~~~ 一家四口...係咪好 warm 呢?!  哈哈~~



8張 2R 相~~ 真係用相紙晒出黎...我仲以為佢會整張咭型物體添~~ 以佢地先前賣比我地 $198 一 set兩張...咁我地咪賺左 $792 ?!  真係多謝晒喎  ~__~" 



兩本小相簿~~ 整得幾滿意~~ 軟棉棉既質地...幾舒服~~



1幅嬌少型簽名布~~~ 真係好細張...如果用呢張既話...要叫D賓客簽細D個名...我驚 d 人畫花我塊面...哈哈~~



相架一個 ~~



兩隻 Soft copy CD~~ 我地就係等呢兩隻野喇!!  阿B你再無藉口了...嘿嘿嘿~~~



情深美集...其實點解要叫呢個名呢..?! 



我地覺得中式先可以襯番呢D啡唔啡金唔金既色...所以揀左呢輯相放入去~~



係咪覺得少左D野咁呢?!   無錯...係少左一樣野!!!  而且係幾重要既野!!!!


就係我地本大相簿呀~~~~~~!!!!   睇左真係好唔得...電腦效果欠奉!!   睇得出排版o個位仁兄好無心機...雖則我地唔係 william & angelababy...或者你睇到我地想打鑊金...不過比少少專業精神好無...!!   真係幾離譜下...睇到咁上下...我直情衝口而出話 : 排成咁...我都識整...駛乜加錢比你地整...好無 heart...


不過CDL既職員真係好好 EQ...好有耐性...仲即刻話幫我地重做過...仲即時拎支紅色maker 出黎響本相簿度將唔滿意既地方畫 " X " ...@@~~ 好果斷!!!


佢話一個星期後去睇新排版...我地好似要改六七頁咁上下...其實其他都唔多滿意...不過費事煩...所以揀左真係好接受唔到o個幾頁重做~~ 雖然唔寄望做得好靚...不過有點失望在所難免...


 


 


2 則留言:

  1. 真頭痛..我地都怕咁,所以唔影pre-wedding..
    [版主回覆08/29/2009 01:23:00]不過影既過程都幾得意架~~
    有機會應該去影下啊~~!!

    回覆刪除
  2. 香港公園....maybe, 科大. 我地純粹叫做有婚紗相jar. 所以無咩要求lor.
    [版主回覆09/06/2009 02:25:00]香港公園都幾靚架~~ 好多人都去o個度影相既~~
    影完記住 post 出黎啊 ^^

    回覆刪除