2009年8月10日 星期一

Confirm印帖 & 姊妹裙傾細節

今日有兩個 target ...第一件事係去灣仔簽名印請帖...第二件事就係去百利了解米白色vs香檳金的事件~~


放工即刻過海...紅隧同港灣道勁塞車...~____~"  條車龍好似蝸牛咁~~


上到金成...阿太準備好 d 稿...不過態度麻麻...佢太有個性喇!!  好彩之後係第個 sales 跟埋我地d手尾...唔駛再對住佢!! 


好搞野...初時仲以為佢會做個版比我地睇添...原來唔係既!!  佢成份稿分幾張紙 print 晒出黎之後...剪剪貼貼摺摺...雖然係黑白色...但做左我地張帖個初形出黎...仲問我地印唔印個 "Wedding" 或者 "囍" 字落信封面...咁我地揀左印英文字~~ 之後再對下內容...ok無問題就簽名走得...大概Aug 31起貨...希望早d收到啦~~ 因為其實時間都好緊下喇!!   仲要加工架嘛!!


而酒店o個邊又係大概要 21日後先起到貨...希望都可以早d收到啦~~!!


仲有D貼紙...希望都早D可以收到...!!  仲有呢樣o個樣...希望快d成形啦~~


***


因為驚仲塞緊車...所以響灣仔食埋野先走...不過都唔熟路...又唔想去茶餐廳...見到大家樂就即上去...叫左個排骨菜飯 + 楊枝金露...味道都ok...不過得三件小排骨份量好少呢...!!  食完後...有位大家樂員工走埋黎...話想做個問卷調查...因為我食呢個餐係今日第一日推出...所以想問下意見咁...我地第一時間話份量少!!   其他賣相味道配搭都算滿意...價錢最好平d...之後佢多謝我地接受調查...!!   同事問我點解佢唔送 coupon比我地...喎?!  係喎!!   哈哈哈~~


***


去到尖沙咀因為無車位...所以我自己一條友殺去 exing...又係大棚人...嘈吵情度同我地上次8條女有得揮!!   有個女仔見我響門口徘徊...好識做咁叫d姊妹讓個位比我入去!! @@!!


見到 Gloria...佢都認得我...我即刻問番佢上次講既顏色問題...原來真係有分別有色差的...!!  拎埋兩條裙出黎...因為質料唔同...雖然偏白o個條都係叫香檳金...但因為係紗料密度疏d...所以就偏白d...而硬布質料o個d就會偏金...差別係好大呢!!  基於裙款唔同...所以一定會有色差出現...但我又唔想將紗質o個兩條裡面改為硬身布...雖然佢話改左無大影響...不過我覺得改左反而無咁輕盈就已經唔係原本條裙!!   所以將其餘d裙做全雪妨反而好d...雪紗著出黎應該仲會瘦d好睇d...不過應該係得一條有問題...唉...希望真係啦~~ 呢個係唯一解決方案!  原來揀唔同款係會出現呢d意想唔到既問題@@~~ 真係諗唔到!!


六姊妹揀既四款裙:


 
 


 


另外將d披肩由透明紗改為用雪紡料...以及改埋收貨為9月中!!   Gloria 都好易話為...無難為過我...態度好好...!!   仲主動幫將呢3樣更改加番落我張單度...仲有傾有講...其間見到好多人揀下面呢條黎試...佢仲記得我其中一個姊妹只係試左呢條就揀中添!! 



另外...我發現佢地加左價呀!!


租裙價由 $200 加到 $230...買裙價: 短裙由 $280 加到 $300...長裙由 $380 加到 $400 ...不過佢話如果我仲有姊妹想訂...可以用番我之前 join 既價~~


搞惦晒之後...出左鋪頭...心情好似輕鬆左好多...始終...我都想姊妹都著得靚...著得舒服~~見到佢地開心我都會好開心...^^


希望佢地交貨期真係 9 月中啦!!  


1 則留言:

  1. 我都鍾意呢條, 有個蝴蝶結好靚呀!

    [版主回覆08/16/2009 05:08:00]我都鍾意呢條裙呀...
    著起真係好靚架!!

    回覆刪除