2009年8月15日 星期六

笋崗又行...Part 1之購買剩餘囍慶用品

今日放工就上笋崗...因為 D 小禮物搞惦喇...可以驗貨喇! 


今日既收穫...有花炮...利是封...囍字玻璃貼...綑網...汽球汽泵...絲帶...花籐等等...用左唔夠兩舊水...最貴都係o個大袋花籐 (人仔80蚊)...咁多次既笋崗行...今之拎既野就最多又最重既!!



拎埋上次扎彈性繩黎換貨...不過上次無開單...所以只係比換貨...唔會補差額...呢D鋪好唔老實...樣樣都貴過人...一卷絲帶開價人仔 35蚊...我即訂放番底!!  我響德祥買仲平!!


補番少少利是封...好似唔多夠...而且上次買黎比姊妹o個款利是封...原來除左面頭o個張係靚之外...6張都唔同款...超娘...!!  所以都係搵過第款~~ 簡單 d 仲好d... 我地今次唔係去立興買...因為覺得佢 d 利是封質地無明發咁好...而且呢間價錢都幾公道...唔駛講價都OK...所以去番第一次呢間買!



另外...買埋d汽球...囍字玻璃貼...綑紗等...老闆娘原來已經生左喇...個BB仲好得意...肥o都o都...個樣好似仔仔...不過原來係B女黎...大個一定係靚女!!


之後去買花炮...去番上次買o個間買...因為好似穩陣d ...起碼試過得丫嘛...哈~~



終於買左兩支12吋金色裝 (人仔5蚊支)... 6支8吋金色裝 (人仔4蚊支)...12 支 彩色裝 (人仔 1.8一支)...好似入火藥咁...成個背囊裝晒炸藥咩響背脊度...哈~~


呢d係泰亨入門用...之後要麻煩未來二伯打掃了...佢仲話燒埋炮仗呀...第二日佢就知味道...佢一定會一路掃地一路後悔...哈~~:



呢d會響酒店用:



跟住買埋d花籐...上次買籐波波o個間個老闆娘好好人...所以去番呢間買...佢成日笑到好開心...又爽快...我幾鍾意佢...比佢賺我都覺得好值~~



我地要o個款花籐佢唔夠貨...要去倉攞...佢好搞笑...就咁拎左個手袋就想去...我地問間鋪開住門咁點呀?  佢話由得去...咁我地話半個鐘再返黎...好搞野...唔駛做其他人生意架咩?


買左大袋花籐黎佈置男家花園...繽紛賣廿幾蚊一條呀!!  呢度有花既人仔5蚊條 ...我地買左9條...葉就人仔2.5一條...我地買左10條...差幾遠?!


呢袋野只係人仔70蚊!!



另外買左幾扎襯花...用黎整襟花用...要擇日開工了!!



之後去驗收小禮物喇 (PART 2)....


http://hk.myblog.yahoo.com/jew903hk/article?mid=1431


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言