2009年8月18日 星期二

原來我比了壓力你?

上星期看到同事的一篇 BLOG...說她有婚前恐懼症...於是以為可以安慰她...在她的BLOG內打了一篇文章...叫她不要太介懷別人的想法...放開自己一些...不要作無謂的想法...男人有時話無所謂只係懶...多點和男友溝通...不要常眉頭深鎖...有需要可開聲...定立自己既婚禮目標...以及最後既想多交流及分享一些彼此既婚事......


點知...佢既反應好大...立即取消了訂閱我的 BLOG...以及取消了網上的 "朋友"關係...但卻留下了以下的一篇...我知佢係想我看到!!   真有點無可奈何!!


***

古古今日請了假陪我,順道去選喜帖,約了他阿妹的 freind 中午時份上去她
office 處看樣板,出去之前先來一個豐富的早餐,最愛吃這裡的炸醬通粉,真的
很好味啊,所以我每次來都只吃它,古古今次終於都吃到那個辣腸了,辣辣地都幾
好味啊~



食食下,我好認真地跟他說,我有病呀,他很緊張地問我:有什麼病呀??

我:我有恐懼症呀!

古古:婚前恐懼症?

我:嗯‥‥我好擔心搞婚禮的事做得不好呀,經常都想著結婚的事壓力好大呀‥‥‥‥不
如不要擺酒囉‥‥!!

古古:(好認真好誠懇地) 那‥不如別擺酒了,如果真地承受著很大壓力的話。

我:嗯‥‥我只是說說而已,如果真的決定不擺酒,付了的訂金是取不回的啊,我才
不會這樣做呢,你跟我傾談多些應該會好些的了~

之後我們繼續傾談了一會,他還建議如果找 wedding planner 搞會不會輕鬆些,
感受得到他真的很緊張我,後來還用憐惜的眼神望著我,從他的眼底裡隱約閃過一
點淚光,我差點也忍不住呢,他輕撫了我的臉,那一刻大家都儘在不言中了,我知
道無論我有什麼決定他都會支持我的,以後的路有他陪著我一起走,就算有多大的
困難我們都能夠一起克服的,心情頓時輕鬆了不少,還有不到四個月我們便會結為
夫婦了,只要我能跨越這一個關口,相信我們的明天必定會很美好的,加油吧!為
了屬於我們的婚禮好好努力吧,為了一個這麼愛我的人放下那些多餘的想法及擔憂
吧,別再拿別人和自己比較了,我就是我,我要的不就是一個簡單而感人的婚禮
嗎?用心去享受這個過程,用我們的雙手去打造我們的幸福吧!
***
這代表了她是誤會了...還是我比了壓力給她呢? 真的莫名其妙...
之後看到她男友覆她的說話:
***
享公雪上飄 2009-08-17 12:31

好感動妳能克服心中的恐懼,其實妳已經做得好好,唔好因為一些無心快語,令自己唔開心,多麼不值得呵!
妳說得很對,妳就是妳,做回自己已是幸福的! Have a nice day!


***

 

無心快語?! 這更肯定是話我啦!! 綜合以上既行動即係嬲左我啦?!

我都係想安慰下你...原來你既心結係我比左壓力你?

個個人要求唔同...你要既幸福既然咁簡單...點解又有壓力呢? 根本你就係妒忌別人!!

 

你根本驚公司d人作比較...!! 你成日只係諗自己既心情...你有冇理過我既感受?!

我搞我既婚禮係我既事...我搞成點係我地既努力!! 你唔抵得係嘛?!

其實你只係想向你男友詐嬌係咪!?

 

其實你係咪真心祝福我地結婚? 定係一路都唔開心?

因為好似比我地搶晒風頭咁? 咁其他人祝福我地關心我地多d...

可能因為我地兩個都響公司做...大家都認識...

而且我地其實除了三殺及隻狗之外...同其他人基本都傾得埋...咁我地控制唔到架喎!!

 

開始有點厭倦了...越黎越覺得你好自私...成日只顧你自己既感受...

眼高手低又怕事又想做又唔做...只係妒忌別人...和人比較...但係自己唔努力下...

真係好嬲~~


沒有留言:

張貼留言