2009年8月23日 星期日

Wedding Expo Again~~ (Part 2之婚前檢查 & 買紅酒 & 電腦展出血)

買完餅咭...周圍睇...想打阿 SA o個隻4合1既針...雖然我已經過左最有效既時間...哈哈~~~我至怕死...所以都係有得打就打喇!!  兩千幾打3支針...其實我好怕痛的...不過唔想死就要捱下痛了!!  終於 join 左防癌天使...貪個名好純潔咁...@@~~ 其實因為咁o岩去到呢度比人 sales...點知原來要去中環打...呃~~~~~好遠啵!!  而家仲送多支流感針比我...嗚嗚~~又要打多針!!!


既然係咁...就 join 埋婚前檢查啦~~~除左一般化驗外...主要驗恆河猴因子...呢個如果要生bb就一定要驗既...因為呢樣野有機會引致胎兒溶血性貧血甚至死胎...另外要驗血紅素成份分析...即係檢驗有冇地中海貧血...仲有一項係德國麻疹抗體測試...如果無抗體就要響懷孕前接種疫苗...以減低感染 bb 既機會...唉...做女人其實真係好多野要兼顧...


而男性就好似簡單 d ...除左一般化驗外...主要驗下精液常規測試...評估男方之生育能力...精子活動能力及精子數量等...哈哈~~~ 我覺得好搞笑....雖然呢d係好正經又正常既事...不過精液唔似驗大便咁可以留幾日黎驗...要新鮮的...........哈哈~~~ 諗到呢度實在忍唔到笑!!



好多贈品呢~~ @@!!  隱藏既小女人心態又呈現喇!!


今次婚展入場仲送左包 M 巾...哈哈~~~ 個女仔比個袋阿B時...佢望到 41 cm 即刻扔比我...!!  哈哈哈~~~



同場送左兩張家居展門劵...不過行左一個圈就走番出黎...好似年宵咁...好混亂又無野睇...


之後去行電腦展...呢度多人過婚紗展好多...我地心目中係買部 netbook...係咁行行行...買呢買路...買左SD card...相機 parts...相紙...printer...因為唔醒起要襟錢...濕濕碎碎既又唔收 credit card / EPS...所以兩條友最後用剩 $50 出黎...仲要去襟錢先可以贖番阿細返黎!!!   d野又重...拎到屎屎下...!!  阿B仲話我捱得......呃...其實我唔捱得架...你快D考慮下唔駛我捱啦~~~



部 netbook 平過出面7百幾蚊啊...即買..!!  本身想要白色的...不過無貨...藍色原來仲靚仔呢!!



全場 printer 至平...$299...買墨仲貴過部機...@@!!!



黎之前帶左隻細細豬去剪毛扮靚...6點幾狗鋪打黎催要接隻妹走...拿拿林過番婚紗展訂埋紅酒...


心目中已揀左新翹行...因為好多 bloggers 都用過...應該會幾好...又有得回收...價錢心目中定左 $40 - $70 左右...一埋去就表明我地趕時間...夏生好好人...即比三隻酒我地試...不過我地其實唔識飲...但朋友教我地...唔識就用個至簡單既方法...就係飲一啖覺得唔難入口就ok喇...第一杯...嘩...好難飲丫...試第二杯...呢隻係我地心水選擇...入口ok喎...可以接受...都唔駛試第三杯我地就決定用第二杯既酒喇...呢隻佢話係四季酒店既 house wine...而且我見有 blogger 用過呢隻酒都讚不絕口...應該唔差掛...價錢又係我地範圍之內...即開單比deposit...夏生見我地咁爽快就比多個"電視框"我地...我諗佢都好少踫到我地呢d快刀客!!



原來抽獎係每張單計買滿 $2,000 呢...買左咁多野...樣樣都係千幾蚊...一張都無得抽呀!!  真係無抽獎運呀!!


搞惦晒所有野喇!!  拿拿林搭車返大埔...7點9先返到呢...同個姐姐講唔好意思...佢幾叻呀...佢話: "你唔駛同我講唔好意思...你同佢 (阿細) 講就得喇!!"  咁又係喎...等我地內疚 d 喎!!  我真係同阿細講呢...因為佢困響個籠度...成日想抓開個閘想出黎呀!!


返到屋企佢即刻訓著教...可想而知佢之前掙扎得幾攰呢!!  佢坐響度都訓得著...哈哈~~家下佢剪剩個頭D毛毛...個身好似排骨仔...隻腳仔好幼呢!!  佢次次剪完毛彈跳力強勁左...!!  所以佢又變番百厭細了!!



阿B即刻裝部 netbook... yeah~~~ JB netbook!!!!  哈哈~~



1 則留言:

  1. 唔好意思我喺 blog 到見到你個 post 嘅 , 首先恭祝你婚姻美滿先 !   我設計左 d   elegance 同埋花蕾系列嘅 wedding logo 想誠邀你來我的網站參觀 . 那裡還有 奧地利十二切面奧鑽珍珠皇冠和日本水晶珍珠頸鏈連耳環套飾等 … 希望你可以比 d 意見我 . 多謝到訪 ! J    www.butterfly-house.net

    回覆刪除