2009年8月24日 星期一

給新郎的小貼士

網上抄來的文章~~很有趣~~


 


給新郎哥的小貼士:
 


點樣可以有個難忘既婚禮


難忘既婚禮不在於場地不在於佈置而在於兩位主角新郎同新娘 !!


因為你既來賓就好似睇球賽既觀眾,如果你地好投入咁踢,佢地就會好投入咁睇,而 end up就會有好難忘愉快既婚禮 !!!


正確方法是:


1. march in 唔好心不在焉,左顧右盼,而要面向走廊把目光一直盯著你的新娘子


2. 新郎要向前行迎接新娘子,還要和新娘爸爸說一些話才把新娘子接來,不要搶 !!


3. 全程要拖著新娘子,不要令她好像被人放置一旁,(其中有很多橋妙,怎樣可以不放手戴介子和走位等等)


4. 如用介指枕要想好辦法可以單手拿出介指以免拿不出來令氣氛變得不莊。


5. 新郎哥請別那一隻是新娘的介指才拿起,因為很多新郎哥隨便拿一隻,最後自討苦吃,因為你的娘子是會硬把那小小的新娘介指戴入你的手指才肯罷休!!


6. 為了影相好看,不要遮住晒新娘子隻手,要用左手輕輕地托起她的左手,右手要要擒拿手咁拿介指。


7. 不要看著誓詞宣誓,你是在對新娘作出終身的承諾,請含情默默的望著她講出承諾 !!(沒有人提示的新郎請你背了這簡單的誓詞吧 !!     


         我請在場各人見證:我XXX願意娶妳XXX為我合法妻子


8. 一定要帶新郎、新娘、兩位主婚人的身份證明文件正本。聽聞有啲新老爺嗰日會換新銀包,不過裡面係無身份證架。


9. 頭紗太長掀起時要小心掀起,可以先用捲既手法捲到新娘既鼻既地方,再做掀既動作(試婚紗時不妨先練習一下)


10. 鍚新娘moment:新郎不要向前傾地kiss新娘,先不妨做下眼神交流,向前貼緊了新娘後再kiss,會自然啲,鍚新娘其實係代表這個承諾、這個婚姻法律你願意加上火漆來遵守,是一個別在意義的一吻,所謂seal it with a kiss,請大家enjoy這一刻。


11. 以上咁多點新郎新娘最好多先預習幾次,practices make perfect


3 則留言:

  1. 我老公o係kiss前一刻係用手袖抹咀..... 同埋我覺得攝影師都要識搞氣氛,當我地kiss果陣,攝影師話"hold住hold住,岩岩冇電呀~!"
    [版主回覆08/27/2009 09:05:00]哈哈~~你老公好搞笑啊!!
    係啦~~攝影師識搞下氣氛係可以帶動其他人...情緒會更high...哈~~
     

    回覆刪除
  2. Thanks for your sharing. Very interestng!!
    [版主回覆08/27/2009 09:09:00]真係獲益良多呢~~呢篇交章既主人...
    應該係聽左壹誓証婚講解結婚流程既工作坊~~
    個律師講解得好搞笑...!!

    回覆刪除
  3. e 篇文章good wor, 可唔可以copy 左佢, post 係我個blog ??
    thx
    [版主回覆09/18/2009 15:57:00]我之前都係收到人地比我既 email 咋...
    隨便啦~~ ^^
    寫呢個資訊既主人應該都係上過壹誓証婚既工作坊...
    真係幾有用呢~

    回覆刪除