2009年8月22日 星期六

一個人在途上

今日阿B要去幫大細佬公司整電腦...所以佢上左深圳先...咁我就下午先上去join佢地...


次次北上都係有人陪...基本上我都係跟人行...唔多認路的人...今次要自己一個人上去...雖然應該好簡單...都係出左關搭一個站地鐵就搞惦...不過話晒都係第一次...心情真係幾緊張下...又驚過關時手指紋又出現問題...又驚講d半咸淡既國語d人聽唔明...又驚呢樣o個樣...係要諗樣野黎嚇下自己咁......


阿B知我神經質...出左門之後係咁 send msg 比我...好似錦囊咁...等我一開個電話...係咁狂收msg...@@~~  好搞野!!


(1) 第一次自己過關要小心...上車分羅湖落馬州...


(2) 香港關一定無問題啦...大陸關要落一層回鄉証...出左關直行...小小靠右...唔好上地面...


(3) 搭一個站就係國貿A出口...好多人出...入商場行到尾就是燒東西了...


(4) 過關後唔好關電話啊...


(5) 你去到上水...打一次電話比我丫...


(6) 小心D呀...未來老婆仔...


(7) 估計 3:18 分會來到...你嘆番隻雞翼先啦...


佢簡直當左我係大鄉里出城呀!!!!!!


我當然好順利過到關...不過一路行其實都有D驚...去到3點左右咋...坐左入燒東西...阿B比左 100 蚊人仔散紙比我...(好孤寒!!)  我自己用有限的普通話叫左個寂寞魚翅餐食...


原來一個人...係好寂寞...好孤獨....... 呢一餐...一D都唔好食~~~



佢地真係好準時黎到@@~~ 之後上去玩 spinning...今日又係跴兩堂...但係今日好熱...個房又唔開定冷氣先...搞到我今日跴得好辛苦...仲覺得個身出左汗之後零舍臭~~~


今年兩個阿 sir 都好奔放下...一大班人運動真係好開心...好有動力...不過黎緊幾個星期應該無乜時間上黎 lu...um~~~ 有d唔捨得添......


沒有留言:

張貼留言