2009年8月3日 星期一

小禮物

除左安排左即場派相之外...我地最後決定再加一套小餐具表達小小心意...另外亦因為自己都想有d紀念品 for 紀念我地既大日子...


諗小禮物呢個環節都幾頭痛...究竟買咩先好呢?!  家下D人好醃尖架...食又唔得擺又唔得...食既野又話驚容易變壞又驚包裝過程唔乾淨...擺既野又嫌阻地方...之前見到有 blogger用過餐具...有個盒裝埋...都幾靚丫...呢D實用喇掛?!


原本都想揀Blogger呢款...不過最後揀左第二款...呢隻款至平~~抵呀...個盒雖然係紙做...但都幾靚架~~



我地知道香港好多賣緊既小禮物...其實都響大陸做既...所以決定去笋崗訂貨...出乎意料價錢唔係咁貴...仲比blogger上年買既時候平左人仔0.3添...後來問過金都其中一檔...套餐具連刻名貴4倍呀~~仲要好串咁未必會接order既款...我響上面訂平好多...終於訂左 180 sets...


我地訂左兩隻都係匙巾...如果一叉一匙既話...個款只係得豬仔咋~~ 所以為左係一對...所以訂呢套喇!!  面盒係黃色...底盒係藍色...我地會自己加工縛條銀色橡筋繩響上面...應該效果會更好...希望d賓客鐘意啦!!!



係隻豬仔豬女黎架~~ 都幾得意丫~~ 呢個係稿黎既...出黎效果希望 okay 啦~~


 


希望快d可以上去驗貨啦!!  真係好心急呢!!


 


沒有留言:

張貼留言