2009年8月28日 星期五

收到第一份人情@@~~

今晚約左識左 N 年既老友出黎聚舊...因為澳洲好友返左香港...經過一個星期既隔離...我地批准佢見我地喇...呵呵~~~


佢依然無變...一樣的胖...哈!!  不過又係無帶阿嫂黎...UM......今晚有成十個人...大部份係兄弟姊妹團既一份子...好耐無咁熱鬧喇~~~我地去左五月花食...不過我唔係咁鍾意呢D限時食...都唔知食好定傾計好......


姊妹C話我...乜新娘子唔係要節食既咩?!  原因係澳洲肥仔話我好似大食左!!!!!!! ><"  我無大食呀!!!   原因係我地張檯係長型...上菜位o係我地呢邊...咁我咪成日叫佢地快D夾...快d食食食~~~~因為遞去另一邊就只會傳番隻吉牒返轉頭 (o個邊d人係蝗虫托世的!!)...佢見我成日呢樣又話食o個樣又話食...咪話我好似食多左野咁...我係講多左野之嘛!!  ><""""


我同兄弟A分別會響10月同11月結婚...肥仔P呢個時候返黎...我地都估到佢唔會出席我地是旦一人既婚禮...我當然好失望!!   佢以前成日話無人娶我佢會娶我架...雖然我話一定唔嫁佢...不過佢居然響我未嫁得出時就去結婚...我已經哦左佢好耐...家下佢仲唔返黎...想當年佢移民時話最放唔低既係我同兄弟A...車~~你個大隻講...我地兩個聽晒你話同年結婚...你又唔出席!!!!   我成晚問佢係咪想比驚喜我...佢唔答 ><"


呢張就係佢比我地既賀咭同埋人情...~__________~"  有點無奈!!



裡面仲只係寫左幾隻字!!!



姊姊C發現我張咭同兄弟A o個張唔同...即刻笑住大聲話 : 佢今次好有心思...有揀過下...唔係買一樣款架!!!   咁又係...太有誠意了!!!!   哈哈~~~ 應該感動至係!!


不過出席過咁多朋友既婚宴...真的只有他的婚禮令我很感動!!  當年他爸爸患了兩種癌症去世了...女友亦患了癌...最後治好了...那一年真的是他的人生最低潮...很大的打擊...還記得佢輕描淡寫的同我講發生了這些事...其實我知他的內心很痛苦...他們在一起真的不容易...而且我真正感受到他們的愛...共富貴...很容易...但要共患難...互相扶持...真的很不易...而且佢從無諗過放棄佢地既感情...唔會覺得對方係一個負累...我覺得有呢個朋友係我既榮幸同驕傲!!!  其實佢令我學懂了...應該珍惜擁有的...而且亦要懂得知足......


今晚真係好盡興...好鍾意同佢地一齊食野...成日爭食...同埋好貪玩...好搞笑~~~ 今晚仲笑佢地其中幾個...家下好沉迷玩 facebook o個個農場 game 呀...一開 facebook 成版基本都係佢地d 農場相呀...升到咩 Level 呀~~我仲笑話佢地...都好既...睇到覺得好親切...起碼知道佢地既近況...哈哈~~~ 當中特別以搞緊結婚o個未來兩公婆玩得至誇張!! 


有日呢位兄弟A打電話黎問我...佢既婚禮唔知仲有咩搞好...咁我就同佢響電話度傾呀講呀...討論左好耐...最後佢話照咁講...佢好多野都搞左----- 即係開左頭未埋尾o個隻...仲約埋下次陪佢地去笋崗買結婚物資......點知收線後無耐...佢條友仔就又玩緊農場.......OMG!!!!  真係好佩服佢!!!!  咁得啦~~~我會響農場揀樣野黎送比你做結婚禮物架喇!!!


食完呢餐後...兄弟C響 facebook 留了一句說話 : 昨晚的感覺真好^-^.... 我地覺得好感動...哈哈~~因為佢好少打呢d說話......的確...咁多年都仲係可以玩到咁開心...真的很難得!!


佢仲舊事重提...當年佢結婚...我地寫既愛的宣言...佢話老婆仲留到而家......heehee~~ 呢d野暫時忘記啦...過左 10月18日先再記啦!!!!!     


我叫左阿嫂到時朝早黎玩埋一份呀...仲同佢講 : 你當日可以有仇報仇...盡情折磨你老公喇!!  嘿嘿嘿~~~


 


 


沒有留言:

張貼留言