2009年8月29日 星期六

拎左囍帖

噚晚響酒店拎左我地既中式帖...睇住張帖...好開心...哈哈~~ 感覺越黎越真實......睇張帖既內容...覺得好得意...入面寫住我地兩個既名...突然覺得有d 激動......



今日放工過灣仔拎埋D西式帖...yeah~~ 好開心好開心.......睇住張帖...雖然唔係好 grand 既設計...不過係我鍾意既紫色...上面印有我地既大日子...仲有我地特別簡單的 logo...哈~~ 一路睇一路覺得好奇妙......



***


之後去左九龍灣行 spotlight ...都幾多野睇喎...不過價錢就貴少少...勝在款式多...我地都買左d汽球絲帶珠鍊等......



響停車場影左張夜景...哈哈~~ 好無聊...!!


1 則留言:

  1. 張帖幾靚喎...自己設計ga??
    隻紫色靚呀...我都好鍾意紫色ga...
    [版主回覆12/02/2009 00:33:00]張帖係現成的設計...只係加上我地個 logo 同埋我地再將佢後期加工咋~~
    yahoo 好多 bloggers 都係紫色迷呢~~ ^^

    回覆刪除